2020 و مارک های یادبود گردشگری ویتنام

[ad_1]

Golden Bridge – Sunny World Ba Na Hills.
بازدید کنندگان بین المللی 79.5 درصد کاهش یافت ، گردشگری داخلی “ستون” شدبا ورود به اوایل سال 2020 ، گردشگری در ویتنام با استقبال تقریبی 2 میلیون بازدید کننده بین المللی در ژانویه ، رشد 32.8 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2019 را حفظ کرد. با این حال ، اپیدمی ناگهانی Covid-19 صنعت را فلج کرد ، رشد صنعت بدون دود. طبق آمار ، در سال 2020 ، بازدید کنندگان بین المللی ویتنام فقط به 3.7 میلیون نفر می رسند که 79.5 درصد کاهش نسبت به سال 2019 است. بازدید کنندگان محلی با افت 34.1 درصدی به 56 میلیون نفر رسیده اند. کل درآمد گردشگری به 312 تریلیون VND رسیده است که 58.7٪ کاهش دارد – کاهش معادل 19 میلیارد دلار آمریکا. حدود 40-60٪ کارگران شغل خود را از دست می دهند یا روزهای کاری خود را کاهش می دهند. حدود 95٪ مشاغل گردشگری بین المللی فعالیت خود را متوقف کرده اند. بسیاری از هتل ها مجبور به تعطیلی هستند ، میزان اشغال در آنها فقط 10-15٪ است. اگرچه با چالش های بی سابقه ای روبرو است ، سال 2020 نیز سال موفقیت های داخلی در زمینه گردشگری است. بخشی به لطف جهت دهی به موقع دولت و جهت گیری انعطاف پذیر و خلاقانه کسب و کار ، با چشمگیرترین دستاوردهای تاکنون.
استراحتگاه بین قاره ای دانانگ سان شبه جزیره.
در ژوئن 2020 ، وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی با جلب مشارکت فعال ادارات ، شعب ، انجمن ها ، شهرک ها ، مشاغل و مردم ، برنامه محرک “سفر ویتنامی ها به ویتنام” را آغاز کرد. تا پایان سپتامبر سال 2020 ، وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی همچنان دومین برنامه تشویقی داخلی را با عنوان “گردشگری ایمن و جذاب ویتنامی” با هدف 2 مخاطب اصلی از جمله مردم و خارجی آغاز می کند. آنها در ویتنام زندگی می کنند. با رهبری “غول ها” در صنعت گردشگری مانند Sun Group ، Vingroup ، Vietnam Airlines ، Vietravel … ، هماهنگی مشارکت محلی ، تعدادی از اتحادهای داخلی انگیزه پدید آمد ، ایجاد می کند به طوری که اثر برای سابقه نداشته باشد بازار گردشگری داخلی. برای اولین بار ، گردشگران محلی می توانند بسته های لوکس خدمات تفریحی را تجربه کنند … با قیمت های 50-80٪. با پایان سال 2020 ، بازار گردشگری داخلی دوباره فعال است. بسیاری از مقاصد گردشگران زیادی مانند Sa Pa ، Phu Quoc ، Quang Ninh ، Tay Ninh را به خود جلب می کنند … تا پایان دسامبر سال 2020 ، تعداد کل گردشگران محلی به 56 میلیون نفر رسید که فقط 34.1٪ برای مدت مشابه است.
گردشگران در سال جدید از کوه Fansipan بازدید می کنند.
بسیاری از روندهای جدید و محصولات جدید توریستی در حال تولد هستندشایان ذکر است که بهبود صنعت گردشگری در سال جاری صرفاً مبتنی بر کاهش قیمت و سیاست های تشویقی نیست. صنعت و تجارت جهانگردی ویتنامی وقتی به طور مداوم در فصل اپیدمی محصولات جدید و جذاب را به بازار عرضه می کنند ، احساس خلاقیت نشان می دهند. بسیاری از مقاصد مایل به سرمایه گذاری در تغییرات ، از شکل ظاهری گرفته تا خدمات و محصولات جدید هستند تا با افتتاح یک استراحتگاه بهاری ، بازدید کنندگان را دوباره جذب کنند ، به ویژه گروه Sun. ماده معدنی داغ یوکو اونسن کوانگ هان (Quang Ninh) از ماه مه سال 2020 مراقبت های بهداشتی و زیبایی ژاپنی را به ارمغان می آورد. این محصول جدید به سرعت سلایق بهداشتی و زیبایی را ترجیح داده و جذابیت زیادی را برای تعداد زیادی از گردشگران در سراسر کشور ایجاد کرد.
گردشگرانی که از تپه های Ba Na بازدید می کنند.
یوکو اونسن کوانگ هان به “آهن ربا” تبدیل شده است که از زمان راه اندازی آن بازدیدکنندگان را به Quang Nin جذب کرده و همیشه داغترین مقصد در پایان سال 2020 بوده است. همچنین در سال 2020 ، بازدید کنندگان برای اولین بار و خدمات جدید و چشمگیر جدید را تجربه می کنند مانند بزرگترین دره گل رز ویتنام در Sun World Fansipan Legend (Sa Pa، Lao Cai) یا تله کابین Cat Hai-Phu Long – تله کابین با بلندترین برج تله کابین. طبقه در های فونگ …با یک سری جوایز معتبر بین المللی واجد شرایط شویددر سال 2020 ، علی رغم فلج در حال فعالیت به دلیل “طوفان Covid-19” ، گردشگری در ویتنام هنوز هم دارای یک سری از جوایز معتبر بین المللی تبلیغات چشمگیری از نقشه جهانگردی بین المللی دارد. از طریق بسیاری از نامزدها در گروه “سنگین وزن” ، جهانگردی در ویتنام در بسیاری از رده های مهم جهانی WTA 2020 اعطا شده است – این جایزه به عنوان “اسکار صنعت جهانگردی جهانی” است ، که نمونه ترین آن برای دومین بار به دست آمد. زمان عنوان World Top Top Destination.
یوکو اونسن کوانگ خان.

علاوه بر جوایز ملی ، بسیاری از مشاغل گردشگری ویتنام در سطح بین المللی شناخته می شوند. خطوط هوایی ویتنام جایزه “خط هوایی پیشرو جهان در هویت فرهنگی” را از WTA دریافت کرد. Sun Group همچنان کلاس خود را با 10 جایزه جهانی WTA 2020 و بیش از 20 جایزه WTA 2020 در آسیا تاسیس می کند.

از جمله بسیاری از جوایز مهم مانند: پیشتاز بوم گردی جهان در سال 2020 برای شبه جزیره خورشید بین قاره ای دانانگ (دا نانگ) ؛ پیشتازترین هتل تفریحی مجلل عروسی در جهان – JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay (Phu Quoc) ؛ مقصد پیشرو گردشگری فرهنگی جهان و جاذبه گردشگری برجسته جهان با مناظر طبیعی – Sun World Fansipan Legend (Sa Pa)؛ مقصد برجسته گردشگری برجسته جهان – Sun World Ba Na Hills (دا ننگ) ؛ برج برجسته گردشگری برجسته جهان – پل طلایی در جهان جهان با سدیم Na Na؛ پیشروترین فرودگاه منطقه ای جهان – فرودگاه بین المللی ون دون … با ارزیابی موقعیت گردشگری ویتنام در مسابقات جهانی WTA 2020 ، آقای گراهام کوک – رئیس WTA اظهار داشت: “موفقیت ویتنام در جوایز سفر جهانی بازتاب رشد روزافزون جهان است. هویت برند ویتنامی در بازار جهانگردی جهان. “در ماه دسامبر ، مجله مشهور سفر استرالیایی Lonely Planet ویتنام را به عنوان مقصد آشپزی انتخاب کرد. بهترین ها برای سفرهای شخصی در سال 2021 ، با این جمله:” اگر در جنوب شرقی آسیا فقط یک کشور آشپزی وجود داشته باشد ، که “بهترین در میان بهترین کشورها “، پس این ویتنام است”. Condé Nast Traveller ، معتبرترین مجله مسافرتی ایالات متحده (CNTraveler) نیز رأی داد که ویتنام در بین 20 کشور در 9 مقصد برتر مورد علاقه در سال 2020 در رتبه 9 قرار دارد …

هیچ کس نتوانسته است بگوید که مشکلات ناشی از بیماری همه گیر Covid-19 هرگز به پایان خواهد رسید ، اما با نگاهی به موفقیت های افتخارآمیز و به رسمیت شناختن بین المللی به سال 2020 ، گردشگری ویتنام بنیادی محکم برای پیشرفت مطمئن در موفقیت در سال 2021 دارد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *