گوش دادن به مردم برای رفع سریع ناامیدی ها

[ad_1]

سران کمیسیونرها در تمام سطوح و مقامات در گفتگو با مردم را می توان “تریبونی برای دموکراسی مردم” دانست. و واقعیت در هانوی نشان می دهد که بسیاری از موضوعات در کنفرانس های گفتگو بین رهبران کمیته های حزب ، مقامات در همه سطوح با نمایندگان جبهه میهنی ، سازمان های سیاسی و مردم ذکر شده است. از مشکلات در زمین ، آلودگی محیط زیست ، نظم اجتماعی و ایمنی ، تا سیاست های جمعی … گفتگوها با بازدهی بالا ، از یک سو ، مشکلات ناشی از آن را به سرعت حل می کنند. در همان زمان ، تمام سطوح کمیته ها و مقامات می توانند به وضوح ببینند که مردم به چه چیزهایی نیاز دارند و به آنها علاقه مند هستند و سیاست ها را بر این اساس تنظیم می کنند. همانطور که از گفتگوهای رئیس کمیته حزب دیده می شود ، دولت ، نمایندگان جبهه میهن ، انجمن های سیاسی و مردم در منطقه تی هو اخیراً به صراحت بسیاری از موارد نگران کننده را ذکر کرده اند. که در آن مسائل مربوط به حاکمیت شهری ، نظم ساخت و ساز ، حفاظت از محیط زیست ، ایمنی مواد غذایی و بهداشت بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند. یک نمونه معمول ، محیط غیر بهداشتی در پروژه کانال Thuy Khue است ، از Cong Do گرفته تا بازار Tam. پیاده رو خیابان Tu Lien تخریب شد. وضعیت فریب مشتری برای غذا خوردن ، گدایی در رستوران ها … از طرف رهبر منطقه تای هو ، رئیس کمیته مردمی منطقه Tay Ho ، نگوین دین خواین مستقیماً به س questionsالات و سالات پاسخ داد و پاسخ داد. از مردم. به ویژه ، برای پروژه فاضلاب کانال Thuy Khue ، که هنوز ساخته نشده است ، این زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است ، زیرا 25 مورد باید جابجا شوند ، اما خانه تحویل داده نشده است. مدیریت دستور ساخت و ساز دارای مشکلات عینی است ، زیرا مناطق زمینی بسیار محدودی وجود دارد … رهبران منطقه نیز به وضوح راه حل هایی را نشان دادند. در عین حال ، تعیین وظایف به ادارات ، کمیته ها ، روسای کمیته های مردمی ادارات مسئول نظارت دقیق و حل مشکلات مردم است.ترویج دموکراسیمی توان گفت که طبق آموزه های عمو هو در مورد نزدیکی با مردم ، گوش دادن به مردم برای درک مردم ، کمیته های حزب و مقامات در هانوی ارتباط مستقیم و گفتگو بین رئیس کمیته حزب برقرار می کنند. حقوق تمام سطوح جبهه میهنی ، سازمانهای سیاسی اجتماعی و مردم به طور فزاینده ای مثر است. نه تنها تعداد (از سال 2017 ، زمانی که این شهر دستورالعمل رسمی این کشور را تاکنون دارد) ، بیش از 1700 کنفرانس منظم بین رئیس کمیته حزب ، دولت و مردم برگزار شد ، اما بسیاری از مسائل معیشتی مردم و مسائل فوری به موقع حل شد. ایجاد فضای گشودگی ، اجماع و اجرای بهتر حق مردم برای کنترل علاوه بر این ، توجه ویژه به پذیرش مردم نیز مورد توجه قرار می گیرد. . فقط در سال 2020 ، ادارات اداری شهر نزدیک به 31500 شهروند را پذیرفته اند که شکایت و تقبیح می کنند ، از این تعداد سطح شهر نزدیک به 5200 شهروند ، منطقه بیش از 13،120 شهروند ، سطح شهرداری نزدیک به 10،800 شهروند پذیرش می کند. نزدیک به 2400 چرخش شهروند دریافت کرد. با استفاده از مقررات برای پذیرش منظم و نامنظم روسای ادارات ، روسای ادارات اداری نزدیک به 14600 درخواست غیرنظامی دریافت کرده اند. رهبران مستقیم شهر برنامه ای را برای پذیرش شهروندان در روز سه شنبه ، هفته سوم هر ماه تنظیم می کنند تا شرایط مطلوبی را برای شهروندان برای استفاده از حق شکایت و انصراف خود ایجاد کنند. در همان زمان ، رهبران کمیته مردمی شهر نظرات شهروندان را دریافت می کنند ، نتایج و تصمیمات را برای حل دقیق پرونده ها بررسی می کنند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *