کالاهای ویتنامی در زمین تایلند اطمینان دارند

[ad_1]

بهره برداری از جایگاه بازارتایلند بازار بزرگی برای صادرات کالا برای شرکت های ویتنامی است ، زیرا دارای مزایای خاص جغرافیایی است. با این حال ، شرکت های تایلندی با درک فرهنگ مصرف بومی ، از لحاظ سرمایه از نقاط قوت بیشتری نسبت به ویتنام برخوردار هستند. بنابراین ، ارتقا the رابطه با خرده فروشان تایلندی برای مصرف کالاهای ویتنامی راه حلی است که توسط بسیاری از شرکت های ویتنامی انتخاب شده است. Nguyen Huin Fu Lam ، مدیر عامل شرکت Hai Bin Cashew (استان Gia Lai) ، از 2019 تاکنون ، این واحد از طریق زنجیره سوپرمارکت های تاپس (متعلق به گروه مرکزی) محصولات بادام هندی را به تایلند صادر می کند. “تایلند کشوری از غذاهای فرآوری شده است ، اما صنعت غلات به خوبی ویتنام نیست. لام گفت: “روش پردازش ویتنام نیز متفاوت است ، و تأكید می شود ، این” دری “برای صادرات كالاهای ویتنامی به كشور شماست.” نه تنها به تدریج در یافتن بازارهای خاص اعتماد به نفس پیدا می کنیم ، بلکه بسیاری از مشاغل محصولاتی که باید مستقیماً با محصولات تایلندی مانند سس ماهی Thanh Quoc ، میوه های خشک Thuan Thien Thanh ، Vinamit … رقابت کنند نیز طعم دهنده ها را برای فرآوری انتخاب می کنند. معاون بخش واردات و صادرات (وزارت صنعت و تجارت) تران تان حای گفت: در مورد پتانسیل مصرف محصولات ویتنامی در بازار تایلند ، کالاها به تایلند صادر می شود. شبکه ، در آسه آن ، نزدیک به حمل و نقل کالا ، از تعرفه های ترجیحی برخوردار است. به طور خاص ، بسیاری از ویتنامی های خارج از کشور در تایلند زندگی می کنند و صاحب سوپرمارکت هایی هستند که کالاهایی را به زنجیره های هایپر مارکت عرضه می کنند ، که “درب طاقچه” برای تجارت برای آوردن کالاهای ویتنامی برای مصرف به تایلند است. نگوین تی بیچ وان از فروشگاه خرده فروشی مرکزی ویتنام گفت که بسیاری از محصولات کشاورزی ویتنام مانند لیسک ، میوه اژدها ، قهوه ، آجیل بادام هندی ، میوه های خشک و غیره. با موفقیت به تایلند صادر شده اند. خانم وانگ گفت: “بسیاری از محصولات کشاورزی و میوه های تازه تاکنون در تایلند هنوز به واردات از ویتنام بستگی دارد ، به عنوان مثال میوه لیچی در سال های اخیر به خوبی در این بازار نفوذ کرده است.” مثال. در واقع ، از سال 2016 تاکنون ، بسیاری از گروه های تجاری تایلند مانند Central Group ، TCC به طور مداوم با وزارت صنعت و تجارت در حال هماهنگی برای تنظیم برنامه های ارتباط تجاری با شرکت های ویتنامی هستند. در تاریخ 2 ژوئن ، گروه مرکزی با همکاری در دفتر فروش ویتنامی در تایلند برنامه ای برای ارتباط مشاغل با مشاغل ویتنامی ترتیب داد ، بنابراین مواد غذایی ، مصالح ساختمانی و مبلمان را به بازار عرضه کرد. مدارس تایلند از طریق گروه مرکزی.هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود داردگزارش فعالیت صادراتی وزارت صنعت و تجارت نشان می دهد که اگرچه کالاهای ویتنامی نفوذ در بازار تایلند را آغاز کرده اند ، اما صادرات به این بازار از سال 2018 تنها از 4.5 میلیارد دلار به 5.5 میلیارد دلار رسیده است که 2.2٪ از سهم بازار تایلند را نشان می دهد واردات به گفته معاون مدیر کل دپارتمان آسیا و آفریقا (وزارت صنعت و تجارت) Ngoc Son ، شرکت های ویتنامی نتوانسته اند گردش مالی صادرات را افزایش دهند زیرا هنوز الکترونیکی دارند. من فکر می کنم محصولات تایلندی از محصولات ویتنامی گران تر و با کیفیت ترند. “این ذهنیت خودتخریبی است که بسیاری از محصولات ویتنامی را برای صادرات ساخته است ، مانند محصولات کشاورزی و آب ، لاستیک و لوله ، آهن و فولاد ، سیم و کابل برق ، سرامیک و غیره. آنها هیچ چیزی را نشان نمی دهند بیش از 10٪ از گردش واردات به تایلند “، گفت: آقای پسر. در برنامه روابط تجاری با شرکت های ویتنامی ، که اخیراً برگزار شد ، مدیر خرید نوشیدنی های خرده فروشی مرکزی در ویتنام Truong To Uyen گفت که قبل از معرفی کالاهای ویتنامی به سیستم خرده فروشی تایلند ، مشاغل باید نیازهای بازار را که انتظار می رود استفاده کنند ، درک کنند ، از این طریق محصولات مناسب و استراتژی های تجاری را ارائه می دهند. به طور خاص ، مشاغل باید فرآیند و استانداردهای فنی مشاغل را داشته باشند به عنوان مثال ، مشاغل ابتدا باید خرده فروشی مرکزی را با اسنادی از جمله: گواهینامه ثبت مشاغل ، گواهی بهداشت و ایمنی مواد غذایی / ISO / HACCP ، برگه معیارهای ایمنی مواد غذایی ارائه دهند … اگرچه مقررات بسیار واضح و مشخصی هستند ، اما بسیاری از شرکت ها شرایط لازم را ندارند ، بنابراین سیستم خرده فروشی تایلند نمی تواند آنها را مصرف کند “- گفت خانم. اویان



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *