چه کارهایی باید طی “سال ایمنی راه 2021” انجام شود؟


برداشت و کاهش تصادفات جاده ای و کاهش تصادفات جاده ای به ویژه جدی هدف “سال ایمنی راه 2021” است (عکس: Hoa Thang).

هدف کاهش 5 تا 10 درصدی حوادث رانندگی

معاون نخست وزیر دائمی تروونگ هوآ بین ، رئیس کمیته ملی ایمنی راه ها ، به تازگی برای صدور برنامه سال 2021 ایمنی راه امضا کرده است.

این طرح به وضوح بیان می دارد که هدف از برنامه سال 2021 ایمنی جاده ها بهبود کارایی و اثر بخشی مدیریت دولتی و فعالیت های اجرای قانون در تأمین ایمنی جاده ها است. در عین حال افزایش آگاهی ، خودآگاهی از قانون شرکت کنندگان در جنبش ، ایجاد فرهنگ حرکت در جامعه.

به طور خاص ، هدف “سال ایمنی راه 2021” تعداد تصادفات جاده ای ، مرگ و میر و صدمات ناشی از تصادفات جاده ای (تصادفات جاده ای) را به 5-10 compared نسبت به سال 2020 کاهش می دهد. در عین حال ، تصادفات ویژه جاده ای را کاهش دهید . به طور جدی؛ کاهش تصادفات جاده ای مربوط به وسایل نقلیه تجاری

علاوه بر این ، سال ایمنی راه 2021 باید گام به گام بر ازدحام در محورهای اصلی ترافیک ، محورهای اصلی حمل و نقل و در شهرهای بزرگ هانوی و شهر هوشی مین غلبه کند.

بزرگراه شمال-جنوب یکی از “ابر پروژه های” مهمی است که باید در سال 2021 روی آن تمرکز کرد (عکس: لوثان).

ماموریت های کلیدی

به منظور دستیابی به اهداف فوق ، معاون نخست وزیر 9 وظیفه اصلی را که باید در “سال ایمنی راه 2021” انجام شود ، مشخص کرد. یعنی تکمیل سیستم قانونی و سیاست های اطمینان از ایمنی ترافیک و ازدحام جنگی. ادغام اهداف ایمنی ترافیک ، جلوگیری از ازدحام در پروژه های ملی ، استانی ، شهری و برنامه ریزی ، استراتژی ها و پروژه های سرمایه گذاری ، ایجاد تقاضای زیاد برای حمل و نقل (حمل و نقل).

علاوه بر این ، “سال ایمنی راه 2021” باید بر بهبود اثربخشی وکالت و ارتقا education آموزش حقوقی در مورد ایمنی جاده ها و نظم شهری متمرکز باشد. تمرکز بر بهبود کیفیت و کارایی مدیریت حمل و نقل عمومی ، ساخت و ساز ، زمین و گردشگری مربوط به وظیفه اطمینان از ایمنی و مبارزه با ازدحام. بهبود ظرفیت و کارایی نیروهای گشت زنی ، کنترل و رسیدگی به تخلفات ایمنی راهنمایی و رانندگی.

یکی دیگر از وظایف مهم معاون نخست وزیر در “سال ایمنی راه 2021” ذکر شده تسریع در پیشرفت و بهبود کیفیت سرمایه گذاری ها در ساخت و نوسازی زیرساخت های جاده ای مربوط به نگهداری ، ایمنی راه و سایر اعلامیه ها است. تبلیغات موثری وجود دارد؛ بهبود اثربخشی حفاظت از راهروهای ایمنی ترافیک.

در بخش حمل و نقل ، معاون نخست وزیر خواستار تمرکز بر تسریع در بازسازی خدمات حمل و نقل ، بهبود کیفیت ، ظرفیت و کاهش قیمت ها برای جذب مسافر و کالاها با استفاده از حمل و نقل ریلی و آب است. داخلی ، دریایی و هواپیمایی ؛ تسریع در سرمایه گذاری و توسعه و تشویق مردم به سفر با حمل و نقل عمومی در مناطق شهری ، روستایی و بین استانی.

علاوه بر این ، معاون نخست وزیر خواستار استفاده از فناوری اطلاعات برای مدیریت ترافیک ، اداره ، سازمان و راهنمایی و همچنین حمایت از گشت زنی ، کنترل و رسیدگی به تخلفات شد.

نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به تقویت گشت ها ، کنترل و برخورد دقیق با تخلفات رانندگی در سال 2021 ادامه خواهند داد (عکس: له آن).

وظایف اصلی وزارت امنیت عمومی و وزارت حمل و نقل

برای وزارت حمل و نقل ، معاون نخست وزیر خواستار سرعت بخشیدن به پیشرفت و تقویت مدیریت کیفیت پروژه های سرمایه گذاری برای ساخت و ساز ، ارتقا زیرساخت های حمل و نقل ، به ویژه پروژه های بزرگراه شمالی است. – جنوب شرقی Trung Luong – My Thuan – Can Tho بزرگراه ، بن لوک – Long Thanh ، My Thuan 2 Bridge ؛ فرودگاه بین المللی Long Thanh ؛ پروژه های به روز رسانی خط راه آهن ملی ؛ راه آهن شهری در هانوی و شهر هوشی مین.

معاون نخست وزیر متذکر شد که وزارت حمل و نقل باید طرحی را برای حفظ زیرساخت های موجود ، برای رفع کامل و به موقع لکه های سیاه و نقاط احتمالی تصادفات جاده ای اجرا کند. ساخت جاده جمع آوری ، حذف مسیرهای خود باز بلافاصله با لکه های سیاه و حوادث احتمالی جاده ای که توسط شورای محلی ایمنی ترافیک ، نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی و مردم توصیه و توصیه می شود ، برخورد کنید تمرکز بر دستیابی به تجهیزات نظارت بر زمان و مسافت برای رانندگی ؛ با استفاده از سیستم توزین خودکار ، کارایی مدیریت بار را بهبود ببخشید.

برای وزارت امنیت عمومی ، معاون نخست وزیر خواستار بهبود کارایی و اثربخشی گشت زنی ، کنترل و رسیدگی به موارد نقض قانون ایمنی و نظم ترافیک ، با تمرکز بر رسیدگی به اعمال در معرض خطر بالای حوادث رانندگی مانند: رانندگی غلظت الکل یا دارو ؛ تخلف در حمل بار ، بیش از حد وسایل نقلیه ، بیش از حد تعیین شده از افراد ؛ هنگام رانندگی با موتور سیکلت ، موتور سیکلت یا دوچرخه برقی از کلاه ایمنی استفاده نکنید. کمبود کمربند ایمنی هنگام حضور در اتومبیل و اقدامات دیگری که علت مستقیم تصادفات است.

به طور خاص ، مباحث کنترل سو abuse مصرف الکل و مواد مخدر نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دلایل ، سازماندهی نیروهای بازداشت در منطقه ، به روزرسانی روش های گشت و کنترل و تمرکز بر چارچوب های زمانی معمول دارد. حوادث رانندگی به ویژه برای تشخیص سریع تخلفات (18 تا 5 صبح) شدید است.

به ویژه ، معاون نخست وزیر خاطرنشان كرد كه وزارت امنیت عمومی تولید ، خرید ، فروش و استفاده از وسایل نقلیه تقلبی و گواهینامه های رانندگی كاذب ، گواهینامه های صلاحیت ، گواهی تجربه اعضای خدمه و رانندگان را مورد تحقیق و مجازات شدید قرار داده است. کشتی های آبراه داخلی رفتار منفی ، نقض قانون در اداره عمومی و اجرای قانون در مورد ایمنی ترافیک.

همزمان ، وزارت امنیت عمومی باید به گسترش نصب دوربین ها در حمایت از تخلفات رانندگی و اتصال به دوربین ها برای اطمینان از امنیت و نظم بزرگراه های ملی ، جاده های اصلی در مناطق شهری و اماکن ادامه دهد. سفارش ایمنی ترافیک پیچیده.

معاون نخست وزیر دائمی خواستار این بود که “سال ایمنی راه 2021” همزمان تصمیماتی را برای محدود کردن استفاده از وسایل نقلیه شخصی اجرا کند. فعالیت های ساختمانی را به شدت مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاری جدید در ساخت و ساز یا سازگاری ، ترتیب پارک های صنعتی ، مراکز شهری ، مراکز خرید … در مناطق شهری متناسب با ظرفیت زیرساخت های حمل و نقل و حمل و نقل عمومی است. بهبود ظرفیت و کیفیت خدمات اضطراری ، معالجه و توان بخشی بهداشتی قربانیان تصادفات جاده ای.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *