پس از تصحیح “خطا هنوز کامل نیست” ، مشتریان هنوز منتظرند


به گفته این مالک ، درصد نقص خودروها بسیار زیاد است ، اما FVL فقط برنامه های تعمیراتی را ارائه می دهد که مطابق با قوانین داخلی نیستند تا دوره گارانتی قطعات یدکی را تمدید کنند. پس از به روزرسانی برنامه تماس 20S10 توسط خودرو ، نتایج آزمایش نشان داد که ظرفیت موتور کاهش یافته و خودرو از سرعت قبلی کندتر است. علاوه بر این ، مصرف سوخت بسیار بیشتر از سطح اعلام شده توسط FVL و همچنین برنامه های تبلیغاتی ثبت شده است. به گفته دونگ ، میزان واقعی مصرف بیش از 40-80٪ از سطح ثبت شده توسط FVL است. مالک افزود که طبق یک شاهد از بخش ثبت (وزارت حمل و نقل) ، بسیاری از وسایل نقلیه مورد بازرسی قرار گرفته اند. در یک فروشنده فورد Pho Quang. در طی بازرسی ، ماشین آقای Dun پس از انجام تعمیرات توسط FVL برای دومین بار روغن کاری شد. علاوه بر این ، نشت روغن در رادیاتور یک جریان بحرانی است. علاوه بر این ، در بسیاری از موارد ، پس از به روزرسانی نرم افزار 20S10 ، خودرو همچنان انتقال را قطع می کند. آقای دون نگران است که اگرچه در حال حاضر آتش سوزی یا انفجاری رخ نداده است ، اما نشت نفت مطمئناً خطر آتش سوزی ایجاد می کند و بر محیط زیست تأثیر می گذارد. صاحب اتومبیل Ford Ranger Wildtrak 2.0 Bi-turbo ساکن شهر هوشی مین افزود که در این حادثه فورد فقط در بازارهای مختلف تبعیض علیه مشتریان را مشاهده کرد. فورد با مجموعه ای از اتومبیل های استفاده شده از موتور Ecoblue 2.0l در بازار تایلند ، گارانتی را از 3 سال یا 100000 کیلومتر به 10 سال یا 150،000 کیلومتر افزایش داده است. در ویتنام ، این شرکت خودروسازی چنین نمی کند. حتی سیاست تمدید ضمانت FVL و سیاست تعمیر و نگهداری خودرو یکسان نیستند ، برای هر مکان یکی است. در همین حال ، طبق بیانیه خود ، FVL همچنین از سیاست جهانی One Ford پیروی می کند. آقای تونگ پرسید: “همچنین 1 محصول ، اما سیاست ضمانت و رفتار با مصرف کنندگان در هر کشور ، حتی هر استان و نماینده متفاوت است؟” پیشنهادات فوق در اوایل دسامبر سال 2020 به نهادهای وزارت صنعت و تجارت ارسال شد ، اما تاکنون هیچ پاسخی از طرف وزارت رقابت و حمایت از مصرف کننده و FVL دریافت نکرده است. آقای دان این مسئله را مطرح كرد: “شاید FVL به عمد سرعت خودرو را كاهش می دهد تا دوره گارانتی منقضی شود و سپس كمبود مشتری را افزایش می دهد.” در عین حال ، خطاهای منعکس نشده به طور کامل اصلاح نشده اند ، که در این بین ، مطابق آخرین اعلامیه وزارت رقابت و حمایت از مصرف کننده از سپتامبر / 2020 ، مشتریان را بسیار خسته و بی اعتماد می کند. هوا 2 605 است. در آن تعداد وسایل نقلیه تعمیر شده برای دومین بار 20 وسیله نقلیه است. با توجه به بازخورد مشتری ، تعداد فوق هنوز واقعیت را به طور کامل منعکس نکرده است. پیش از این صاحبان خودرو برای طرح شکایت گرد هم آمده بودند اما پس از آن از یکدیگر جدا شدند و هر مالک شکایتی را مطرح کرد. بنابراین ، تعداد واقعی بسیار بیشتر است. به گفته استاد ترافیک شهری وو هوانگ چونگ ، پدیده نشت در قسمت موتور واقع شده است ، این مهمترین قسمت ماشین است ، بنابراین این باعث ایجاد سردرگمی می شود. برای کاربر این خطا در طیف وسیعی از وسایل نقلیه مانند خرابی سیستم رخ می دهد ، احتمالاً به دلیل کیفیت قطعه ، کیفیت مواد ، چسب یا توربو است. FVL باید یک راه حل کامل برای اطمینان خاطر مشتریان و در عین حال غلبه کامل بر اشتباهات فوق داشته باشد. آقای وو هوانگ چونگ افزود که علاوه بر نشت روغن فوق ، از طریق رسانه ها و بازخورد صاحبان خودرو ، مالکان همچنین در مورد خطر خطاهای دنده ، گیربکس های فرسوده و پیستون ها باعث ایجاد صدای بلند هستند. . . آقای چونگ گفت: “FVL باید خطاهای فوق را به طور كامل بررسی كرده و به طور گسترده به مشتریان اطلاع دهد ، زیرا در صورت انعكاس صحیح ، این خطاهای بسیار جدی است كه ایمنی جان و مال مشتریان را به خطر می اندازد.”



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *