وسایل نقلیه ای که در بزرگراه ها ریخته می شوند ، بسیاری از ایستگاه های BOT باید تردد مختلط را در مسیر بدون توقف انجام دهند


مقدار وسایل نقلیه ریخته شده به BOT Phap Van – Cau Gie (عکس: Gia Dat).
بعد از ظهر 3 ژانویه ، رهبر شرکت سرمایه گذاری توسعه بزرگراه ویتنام (VEC) گفت که تعداد وسایل نقلیه ای که در 3 ژانویه به بزرگراه Cau Gie-Ninh Binh می روند 3 برابر بیشتر از حد معمول است. باعث ایجاد ترافیک کامل در مسیر می شود. حداکثر 60-80 هزار وسیله نقلیه به طور همزمان مونتاژ می شوند.

افزایش ناگهانی وسایل نقلیه در حالی که در خط ممتد تعداد کمی از وسایل نقلیه چسبیده و کارت شارژ دارند ، که فقط حدود 20٪ از ترافیک را نشان می دهد ، به طوری که ایستگاه های BOT امکان حرکت مختلط خطوط بدون توقف برای آزادی زودرس وسایل نقلیه را به از احتقان طولانی مدت جلوگیری کنید. این روشی است که در بسیاری از ایستگاه های BOT در بزرگراه ها اعمال می شود.

آقای Vu Ngoc Oanh ، معاون مدیر کل BOT Phap Van – Cau Gie ، گفت که این وسیله نقلیه همچنین باید در لاین بدون توقف در حال گردش باشد تا وسیله نقلیه در ایستگاه BOT Thuong Tin آزاد شود.

بزرگراه هانوی-های فونگ نیز بسیار شلوغ است (عکس: گیا دات).

به همین ترتیب ، آقای دو ون ثوان – مدیر عامل شرکت هانوی بزرگراه Hai Phong است براساس این گزارش ، ایستگاه BOT در این شاهراه 5 عوارض مداوم نصب کرده است ، اما تنها حدود 10٪ از مردم از این خطوط استفاده می کنند. آقای ثوان گفت که با حجم زیادی از وسایل نقلیه در تعطیلات و تعطیلات سال نو ، فقط سرعت جمع آوری مداوم عوارض را کاهش می دهد تا ازدحام در ایستگاه ها کاهش یابد.

نگوین ون هوئن ، مدیر کل اداره راه های ویتنام ، گفت که تعداد زیادی از وسایل نقلیه مونتاژ شده همزمان نمی توانند شلوغ شوند. به طور خاص ، بخشی از دلیل شلوغی این است که صاحب وسیله نقلیه کارت را نمی چسباند و با استفاده از هزینه های بی وقفه کارت را شارژ نمی کند.

آقای نگوین ون هوین تأکید کرد که تنها راهی برای افزایش چسبندگی کارت و شارژ مجدد برای عبور سریعتر از ایستگاه می تواند از ازدحام در غرفه های تلفات در طول مراسم جلوگیری کند ، ناگهان افزایش یافت زیرساخت بی وقفه کامل برای اخذ عوارض.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *