هانوی پیشگام در تولید محصولات OCOP است


از اهداف برنامه ریزی شده پیشی بگیریدبه منظور مشخص کردن تصمیم نخست وزیر № 490 / QD-TTg ، کمیته مردمی هانوی با هدف طبقه بندی 800-1000 محصول تا پایان سال 2020 ، برنامه خاصی را برای سازماندهی اجرای برنامه OCOP صادر کرد ، از این تعداد حداقل 500 محصول با ستاره اهدا می شود. تقریباً 56 میلیارد دونگ از بودجه شهر برای اجرای محتوای طرح تسویه شده است. علاوه بر بودجه شهر ، مناطق و شهرستانها نیز به طور فعال درگیر شده اند. 30/30 شهرستانها ، نواحی و شهرها کمیته راهبری برای اجرای برنامه OCOP تا سال 2020 ایجاد کرده اند. همزمان ، بودجه های محلی را برای حمایت از صاحبان بالقوه محصولات OCOP اختصاص دهید و محصولات آنها را برای رتبه بندی مشارکت و رتبه بندی بهبود دهید. با توجه و توجه شدید شهر ، مشارکت همزمان ادارات ، محله ها ، شهرها و به ویژه پشتیبانی بسیاری از سازمان ها ، مشاغل ، همه طبقات مردم به وجود می آید. در حال حاضر ، هانوی 630 محصول OCOP 50 شرکت ، 57 تعاونی و 52 خانوار تولیدی و تجاری را ارزیابی و طبقه بندی کرده است. که در آن 14 محصول OCOP با پتانسیل 5 ستاره ، 421 محصول 4 ستاره و 195 محصول 3 ستاره وجود دارد.
مشتریان خرید محصولات OCOP را در این نمایشگاه که در هانوی برگزار می شود انتخاب می کنند. عکس: Cong Hung
نگوین وانگ چی ، معاون دائمی دفتر هماهنگی ساخت و سازهای جدید روستایی در هانوی ، گفت که تیم پشتیبانی و ارزیابی طبقه بندی محصولات OCOP ارزیابی بیش از 370 محصول بالقوه را به پایان رسانده است. ظرفیت ، منتظر کمیته مردمی شهر هانوی برای ارزیابی و صدور ستاره ها. بر این اساس ، هانوی از نظر تعداد محصولات دارای رتبه بندی ، طبقه بندی و رتبه بندی شده ، از هدف فراتر رفته است.تولید طولانی مدت برای محصولاتهانوی علاوه بر توصیه و کمک به نهاد توسعه محصول برای مشارکت در ارزیابی و ارزیابی ، در چرخه توسعه برنامه OCOP ، به طور خاص بر محتوای “محصول به کجا می رود” تمرکز دارد. با درک این مشکل ، کمیته مردمی هانوی در سال 2020 طرحی را برای سازماندهی 4 رویداد برای معرفی ، ارتقا and و پیوند تجارت محصولات OCOP مربوط به فرهنگ استانهای دلتا صادر کرد. سرخ ، کوه شمالی ، مرکزی – کوه مرکزی و جنوبی. با وجود تأثیر فراوان ترجمه Covid-19 ، اما تاکنون هر چهار رویداد با موفقیت سازماندهی شده اند.

هر رویداد با شرکت صدها غرفه و هزاران کالای کشاورزی و کالای با کیفیت از تمام مناطق جمع شده در پایتخت ، منجر به نتایج بسیار مثبتی شد. به طور خاص ، رویدادهای مرتبط با تجارت در حاشیه چهار رویداد فوق الذکر کانال تولید محصولات OCOP را برای مشاغل و سازمان ها ، مشاغل و کانال های توزیع ایجاد کردند. آمارهای دفتر هماهنگی ساخت و سازهای جدید روستایی در هانوی نشان می دهد که بیش از 500 تفاهم نامه همکاری بین تولیدکنندگان ، خانوارها و مشاغل مربوط به همکاری در مصرف محصولات OCOP امضا شده است. سازمان ، شرکت ، توزیع کننده

محصولات OCOP در این نمایشگاه به نمایش در آمده است. عکس: Cong Hung
رئیس اتحادیه خرده فروشان ویتنامی وو تی هاو تخمین زد که از طریق 4 رویداد مرتبط با تجارت محصولات OCOP مربوط به فرهنگ مناطق هانوی ، بیش از 65٪ از تفاهم نامه موجود است. این از طریق قراردادهای مربوط به فروش کالاها و محصولات کشاورزی مشخص شده است. این به لطف دسترسی به محصولات با کیفیت و بدون صرف وقت زیاد برای یادگیری و ارزیابی ، مزایای زیادی برای توزیع کنندگان به همراه دارد. برگزاری موفقیت آمیز رویدادها برای تبلیغ ، معرفی و اتصال محصولات OCOP در سال 2020 مزایای بسیاری را برای کشورهای شرکت کننده از جمله سازمان ها ، مشاغل و توزیع کنندگان به همراه داشته است. و همچنین تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی و مصرف کنندگان در سراسر کشور. این یک نیروی محرکه عالی برای همه بخشهای اقتصادی برای شرکت فعال در دوره برنامه نویسی OKOP 2021 – 2025 است.حرکت را دنبال نکنیدنتایج برجسته پس از دو سال اجرای برنامه OCOP تا حدی تأیید شده است: هانوی اولین پرچم کشور و پیشگام در توسعه اقتصادی روستایی است ، که باعث کاهش فقر و بهبود زندگی مردم می شود. . چالش های مطرح شده برای دوره 2021-2025 بسیار زیاد است ، به ویژه در مورد مسئله کنترل کیفیت محصولات OCOP. کمیته مردمی هانوی با درک این موضوع از اهمیت ویژه ای برای نظارت بر اجرا برخوردار است. در کنار درک جامع ارزیابی و درجه بندی محصولات OCOP ، این شهر تعدادی تیم بازرسی بین رشته ای را برای نظارت بر اجرای تولید و تجارت در محل ها ، نهادها و خانوارها سازماندهی کرده است. مدیر اداره کشاورزی و توسعه روستایی در هانوی چو فو می گفت ، هر نهادی که کوچکترین تخلفی در روند اجرا داشته باشد ، بلافاصله گواهی محصول OCOP را پس می گیرد ، زمان واقعی برای اجرا از طریق نشان می دهد مناطق بسیار فعال در به روز رسانی و بهبود محصولات. افراد همچنین از اهمیت محصول دارای گواهی OCOP آگاه بودند. این پیش شرط مهمی است که هانوی به توسعه برنامه OCOP برای دوره 2021-2025 ، اطمینان از اهداف و کیفیت کیفیت محصول ادامه دهد. به همین منظور ، در دوره 2021-2025 ، آقای چو فو مو گفت که شهر هانوی تلاش می کند هر ساله حدود 400 محصول OCOP تولید کند. که در آن اولویت دادن به ارتقا special ویژه های منطقه ای و روستاهای صنایع دستی سنتی است. ادامه بهبود و بالابردن کامل محصولات. در همان زمان ، افزایش فعالیت های تسهیل تجارت برای نزدیک کردن محصولات OCOP به بازارهای مصرف.

“در سال 2020 ، علیرغم مشکلات زیادی که به دلیل بلایای طبیعی و بیماری های همه گیر وجود دارد ، بخش کشاورزی همچنان 4.2٪ رشد خواهد کرد. اقتصاد كشاورزی همچنان به یك ستون در تأمین امنیت غذایی تبدیل می شود. نظم اجتماعی و حاکمیت در کلانشهرها ، به ویژه محصول یکی از برنامه های شهرداری (OCOP) نتایج بسیار مثبتی کسب کرده است ، از بسیاری جهات منافع به همراه دارد ، به ویژه در ایجاد اشتغال برای بیش از 3000 کارگر روستایی. در سال 2021 ، علاوه بر ادامه رشد کمی ، ادارات و محلات باید به توجه و بهبود کیفیت محصولات OCOP نیز ادامه دهند. تجارت را بهمراه داشته باشید تا محصولات OCOP را با بالاترین کیفیت به استانها و شهرستانها برسانید تا نیاز مصرف کنندگان ساکنان پایتخت را برآورده سازد ، در حالی که محصولات هانوی را به بازارهای داخلی و بین المللی وارد کنید. “- معاون دبیر دائمی کمیته حزب هانوی نگوین تی توئن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *