سه پروژه مهم ترافیکی به طور همزمان راه اندازی شد


راه اندازی دو باند فرودگاه در دو فرودگاه بزرگ کشور با نزدیک شدن به قله Tet بسیار مهم است. (عکس: Thanh Binh).

وزارت حمل و نقل (MOT) به تازگی بیانیه ای درباره افتتاح 3 پروژه مهم حمل و نقل منتشر کرده است. اینها پروژه هایی برای بازسازی و بهسازی باند ، فرودگاه تاکسی Noi Bai و فرودگاه Tan Son Nhat فاز 1 ، پروژه تونل Hai Van 2 در پروژه تونل هر دو و پروژه سرمایه گذاری مسیر Lo Te – Rach Soi است. .

افتتاح دو باند بزرگ ، تقاضا برای حمل و نقل هوایی در طی Tet

در 10 ژانویه ، در فرودگاه بین المللی Tan Son Nat (فرودگاه بین المللی) ، وزارت حمل و نقل مراسم افتتاحیه فاز 1 پروژه به روز رسانی و به روزرسانی باند فرودگاه های Noi Bai و Tan Son Nat را برگزار کرد. این دو پروژه با دستور فوری دولت در قطعنامه 41 / NQ-CP از 9 آوریل 2020 سازماندهی شده اند. در سند 626 / TTg-CN مورخ 27/5/2020 نخست وزیر موافقت كرد كه وزارت حمل و نقل اجازه دهد به صورت اعطای قرارداد (نه با انتخاب پیمانکار) از مرحله تدوین پروژه انجام شده است. ، تحقیق ، طراحی ، ساخت تا مرحله تکمیل ، راه اندازی و استفاده مطابق با مفاد قانون.

به طور خاص ، پروژه نوسازی و نوسازی باند فرودگاه Noi Bai به دو مرحله تقسیم می شود: فاز 1 برای بهبود 3000 متر باند 1B و اتصال بزرگراه ها در 6 ماه به پایان می رسد. ، سیستم زهکشی ، .. فاز 2 عناصر باقیمانده باند 1B را تکمیل می کند و مسیر 1A را تکمیل می کند ، مسیرهای اتصال تاکسی قبل از سال جدید قمری در سال 2022 به پایان می رسد.

باند 25R در فرودگاه Tan Son Nhat برای راه اندازی آماده است. (عکس: Thanh Binh).

به همین ترتیب ، پروژه نوسازی و بهبود مسیر Tan Son Nhat با سرمایه گذاری کل 2.015.3 میلیارد VND توسط وزارت حمل و نقل تصویب شد. هدف این پروژه بهبود و به روزرسانی باند / فرود 25R / 07L و تسریع در مسیرهای ارتباطی تاکسی W6 ، W4 ، NS1 ، E1 است. ساخت جدید تاکسی های سریع السیر متصل به باند های 25R / 07LW2A ، W4A ، N1 ، تاکسی های موازی (W11A) ؛ ساخت ، بهسازی و به روزرسانی بزرگراه های تاکسی (N1 ، W3 ، W5 ، W5A ، W7 ، W9) ؛ ساخت کارهایی در سرویس کنترل پرواز ، چراغ های سیگنال …

این پروژه به 2 مرحله تقسیم شده است: فاز 1 برای تعمیر مسیر 25R / 07L ، 3 کیلومتر طول و 46 متر عرض به مدت 6 ماه اجرا می شود. 4 تاکسی که E1 ، NS1 ، W4 ، W6 و کارهای جانبی را به هم متصل می کند ، … فاز 2 ، تکمیل عناصر باقیمانده ، قصد دارد قبل از 31 دسامبر 2021 تکمیل شود.

تاکنون پس از 6 ماه ساخت ، مرحله 1 پروژه ارتقاgrade باند فرودگاههای Noi Bai و Tan Son Nat به اتمام رسیده است که از 10 ژانویه به بهره برداری می رسد. (در واقع ، باند فرودگاه 1B ، فرودگاه بین المللی Noi Bai ، از اول ژانویه به بهره برداری رسید).

تونل جاده Hai Van 2 ، که به بهره برداری می رسد ، ظرفیت ترافیک بین Da Nang و Thua Thien Hue به طور خاص و بین شمال و جنوب را به طور کلی افزایش می دهد (عکس: Le Thanh).

تونل جاده Hai Van 2 به “تقاطع Da Nang و Thua Thien Hue” متصل می شود

تونل جاده Hai Van 2 متعلق به پروژه تونل Deo Ca است. این پروژه در 11 ژانویه توسط وزارت حمل و نقل و با هماهنگی شرکت سهامی Deo Ca Group و کمیته مردمی شهر دا ننگ افتتاح خواهد شد.

شناخته شده است که تونل جاده Hai Wang تحت پروژه سرمایه گذاری برای تونل جاده Deo Ka (تونل Ko Ma ، Deo Ka ، Ku Mong و Hai Wang با طول کلی 31.95 کیلومتر) است. این پروژه در قالب یک قرارداد BOT با مشارکت دولتی و خصوصی (PPP) با سرمایه گذاری اولیه 26.154 میلیارد VND توسط گروه Deo Ca به عنوان یک سرمایه گذار در حال اجرا است.

این گروه به 2 مرحله تقسیم می شود. مرحله 1 به روزرسانی و تعمیر تونل Hai Van 1 برای مقابله با تخریب نیاز به مرمت و ترمیم از آگوست 2017 به پایان رسیده است. مرحله 2 ، سازمان ساخت تونل Hai Van 2 با طول مسیر کل 12.4 کیلومتر ، طول تونل 6.2 کیلومتر است که با عرض 9.7 متر طراحی شده است. شامل 2 نوار با عرض 7 متر ؛ عرض 1 متر برای جاده و نگهداری ؛ نوار محافظ 1.5 متر ؛ جاده شمالی حدود 1.7 کیلومتر طول دارد. جاده جنوبی 4 کیلومتر طول دارد.

در حال حاضر ، این پروژه کاملاً شرایط راه اندازی را از 11 ژانویه 2021 ، هنگامی که آزمایش برای حفاظت از آتش و آتش سوزی بررسی و تأیید شده توسط وزارت امنیت عمومی و تأیید شده توسط شورای پذیرش دولت ، کاملاً مطابقت دارد. در اطلاعیه 148 / TB-HDNTNN 16 16 دسامبر 2020 فعالیت کرد و وزارت حمل و نقل موافقت کرد که ترافیک را در سند 96 12896 / BGTVT-CQLXD از 17 دسامبر 2020 سازماندهی کند. هنگامی که به بهره برداری برسد ، Hai Van 2 وضعیت را حل می کند. با ازدحام در تونل Hai Van 1 ، نیازهای وسایل نقلیه را برای سفر به یک راه به هر تونل برآورده می کند و به ایمنی ترافیک بین Thua Thien کمک می کند. تین هو و دا ننگ

Luyen Lo Te – شن و ماسه راچ به عنوان یکی از اولین “آجرها” در نظر گرفته می شود که اساس شبکه پر سرعت مدرن دلتای مکونگ را در آینده تشکیل می دهد. (عکس: Hoa Thang).

مسیر Lo Te – Rach Soi Delta Mekong Delta Delta را باز می کند

مسیر Lo Te – Rach Soi متعلق به پروژه سرمایه گذاری برای ساخت مسیر Lo Te – Rach Soi است که توسط وزارت حمل و نقل سرمایه گذاری شده است. این پروژه در تاریخ 12 ژانویه در منطقه Chau Than ، استان کیان گیانگ افتتاح می شود.

این پروژه توسط Cuu Long Corporation به عنوان واحد نمایندگی سرمایه گذار ارائه شده است. این پروژه با استفاده از وامهای ODA از دولت کره و سرمایه متقابل داخلی بیش از 6.355 میلیارد VND سرمایه گذاری کرده است. طول این پروژه 51 کیلومتر است ، به 2 بسته ساخت و نصب تقسیم می شود از جمله: CW1 ، واقع در منطقه شهر. Can Tho با طول 24.17 کیلومتر ، 11 کیلومتر از جاده جلو و 13 پل و سیستم زهکشی. CW2 با طول 27 کیلومتر ، جاده 9 کیلومتری جلو و 14 پل و سیستم تخلیه در استان کیان جیانگ واقع شده است.

طبق طرح جامع ، مسیر Lo Te – Rach Soi بخشی از محور Chon Thanh – Dat Mui در جاده هوشی مین است.

این پروژه با استانداردهای هندسی مناسب برای اندازه کلاس سرعت A ساخته شده است ، سرعت طراحی 80 کیلومتر در ساعت است. 4 خط ، تا / سطح = 17 متر در 15.5 متر ، با جدا کننده های سخت ، روسازی آسفالت ، طول کل 51 کیلومتر است. کل فاز با مقیاس 6 لاین و روسازی آسفالت بتن سرمایه گذاری خواهد شد ، سرعت طراحی 100 کیلومتر در ساعت است.

نقطه شروع پروژه در Km02 + 104.11 در منطقه Vinh Thanh ، شهر Can Tho ، اتصال پروژه ساخت پل Vam Cong ، به پایان رسیده و به بهره برداری رسیده است. نقطه پایان این پروژه در Km53 + 553 در منطقه Chau Than ، استان کیان گیانگ است که به پروژه بای پس Rach Gia مرتبط است.

پس از 5 سال ساخت ، تاکنون مرحله اول پروژه با فراهم آوردن شرایط ترافیک ، بهره برداری از 12 ژانویه 2021 و اجازه حرکت فقط وسایل نقلیه موتوری در جاده ها به اتمام رسیده است. کیت های در گردش به جز موتور سیکلت و موتور سیکلت.

وقتی مسیر Lo Te – Rach Soi به بهره برداری رسید ، مدت زمان سفر از Can Tho به Kien Giang را از 1 ساعت 30 دقیقه به 50 دقیقه کاهش می دهد و باعث افزایش ظرفیت عملیاتی و کارایی مسیر بین مدلی بین المللی می شود. اتصال کامبوج و تایلند به ویتنام.

پروژه سرمایه گذاری و ساخت مسیر Lo Te – Rach Soi پس از اتمام پروژه های اتصال مرکز دلتای مکونگ (پل Cao Lanh ، پل Vam Cong …) به ارتقا development توسعه اقتصادی کمک می کند – از نظر اجتماعی ، برای شهرک های دارای پروژه ، عبور به طور خاص از منطقه جنوب غربی به عنوان یک کل ، به افزایش ظرفیت و کارایی بهره برداری از مسیر بین مدلی بین المللی متصل به کامبوج و تایلند کمک می کند.

در همان زمان ، مسیر Lo Te – Rach Soi با جاده های موجود و بزرگراه های آینده متصل می شود و یک شبکه سریع و مدرن و همزمان در دلتای مکونگ تشکیل می دهد ، که به توسعه اقتصادی-اجتماعی ، دفاع ملی و امنیت کمک می کند. منطقه و کشور.

طبق گفته وزارت حمل و نقل ، پروژه های فوق برای بهبود ظرفیت حمل و نقل ، پیوند دادن تجارت ، اطمینان از ایمنی ترافیک ، ارتقا توسعه اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم هستند. به طور کلی کشور و شهرک هایی که پروژه از آنها عبور می کند. در همان زمان ، راه اندازی تلاش ها ، تلاش ها و عزم کارکنان جمعی ، کارمندان ، کارگران صنعت حمل و نقل ، سرمایه گذاران و پیمانکاران رقیب را نشان می دهد. من کنگره XIII حزب ملی حزب را تبریک می گویم ، در حالی که در عین حال نیازهای سفر مردم را در سال جدید قمری Tan Suu تأمین می کنم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *