سرویس نظافت سال نو بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند

[ad_1]

تصویر

نمایندگان شرکت خدمات خدمات خانه تمیز Long Thanh گفت: در حال حاضر نیاز به استفاده از خدمات نظافت منزل ، پر کردن مبلمان افزایش یافته است ، همه کارمندان باید 2-3 شیفت در روز کار کنند ، اما همچنین ملاقات نمی کنند. آیا همه درخواست های مشتری است. به دلیل تقاضای بیشتر از عرضه ، قیمت خدمات نیز افزایش یافت ، قبل از اینکه در یک روز عادی کسب و کار فقط 200،000 – 250،000 VND برای تمیز کردن و مرتب سازی مجدد تخت ها ، کمد ، میز و صندلی برای مساحت 60-70 متر مربع جمع آوری کند ، اکنون VND که از 26 دسامبر به بعد پیش بینی می شود ، به 600000 – 800،000 VND افزایش می یابد.

مطالعه قیمت خدمات نظافت منزل برای برخی از مشاغل از این نوع نشان می دهد که هزینه تمیز کردن کل خانه از 80-100 مترمربع از 1.2 تا 1.5 میلیون VND در خانه متغیر است و بسته به تعداد شیشه ، فضای داخلی و ساختار اگر مشتری فقط از پرداخت ، تمیز کردن کف چوبی ، کاشی های کف ، کف سنگ استفاده می کند ، قیمت آن از 10 000 تا 12 000 VND / m2 است ، تمیز کردن شیشه باید از 8000 – 15 000 VND / m2 تغییر کند. نظافت عمومی آشپزخانه ، توالت ، تجهیزات تمیز کردن قیمت از 10 000 – 18 000 VND / متر مربع است.) وی گفت: بر خلاف هر سال ، خدمات حرفه ای نظافت منازل به طور جداگانه از مراکز “جدا” می شوند. اجاره برای نظافت منازل شامل کارهای ساده ای نظیر نظافت کابینت ، پنجره ، نظافت توالت … کارهای دشوارتر مانند نظافت فرش ، شستن مبل ، نظافت یخچال ، ماشین لباسشویی است. به عنوان مثال ، خدمات تمیز کردن فرش از 8،000 – 30،000 VND / m2. شستشوی مبل 350 000 – 600 000 VND / مجموعه ؛ شستن پرده و پرده 35 000 – 40 000 VND / کیلوگرم … در عین حال ، مشتریانی که از خدمات نظافت منزل استفاده می کنند باید تقویم را حداقل 10 روز قبل “رزرو کنند”. مقامات بازرگانی گفتند: قیمت به شدت افزایش یافت زیرا تقاضا از میزان عرضه بالاتر بود و واحد خانه داری مجبور شد حقوق کارمندان را از 50،000 به 60،000 VND در ساعت به 80،000 – 100،000 VND در ساعت افزایش دهد. نمایندگان شرکت Linh Anh Co. ، Ltd. ، که در زمینه تمیز کردن ، نظافت منزل کار می کنند ، آژانس توصیه می کند: مشتریان هنگام امضای قرارداد تمیز کردن خانه باید کارهای خاصی را مشخص کنند که باید انجام شود. برای جلوگیری از خطرات ، مشتریان باید هنگام تمیز کردن خانه ابزار و مواد شیمیایی مناسب تهیه کنند ، در حالی که فقط 30-50٪ پیش پرداخت می کنند ، مبلغ باقی مانده بعدا پرداخت می شود. علاوه بر این ، هنگام تمیز کردن کارکنان ، صاحبخانه همچنین باید از نزدیک راهنمایی و نظارت کند تا آنچه را که می خواهد انجام دهد نه برای کارمند “سفید”.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *