دانش آموزان باید در دانش امتحان کنند و هنگام شرکت در آزمون راهکارهایی داشته باشند


به واژگان ، تلفظ ، دستور زبان توجه کنید

فقط ده روز دیگر تا امتحان ورودی کلاس 10 در هانوی. چه معلمانی برای آمادگی در یک امتحان م effectiveثر انگلیسی به دبیران کلاس 9 توصیه می کنند؟

– یادگیری فرآیند تثبیت دانش و تمرین مهارتهای طولانی مدت است. علاوه بر درس اجباری در دبیرستان ، زبان انگلیسی نیز از علاقه و سرگرمی دانش آموزان است. در این مرحله دانش آموزان باید به 5 عامل سلامتی ، زمان ، دانش ، تاکتیک ها و روانشناسی توجه کنند. دانش آموزان باید با آرامش زمانی را برای مطالعه و استراحت منطقی اختصاص دهند تا برنامه شخصی خود را مطابق با نقاط قوت و ضعف خود تنظیم کنند. به خصوص در این بیماری همه گیر خوب بخورید و سالم باشید.

با این وجود داشتن دانش برای دانش کافی نیست ، بلکه داشتن یک استراتژی هنگام شرکت در آزمون ، به عنوان مثال ، هنگام دریافت مبحث ، دانش آموزان نباید زمان زیادی را روی سوالات دشوار متمرکز کنند تا اینکه به س easyالات آسان برگردند. . عوامل روانشناختی نیز بسیار مهم هستند. لطفاً فعالانه با دوستان ، والدین یا معلمان در میان بگذارید تا بهترین روانشناسی را در این مدت داشته باشید.

خانم نگوین توئی آویزان به دانش آموزان توصیه کنید برای کسب نتایج عالی ، بر دانش مهارت داشته باشند و برای شرکت در امتحانات در کلاس 10 استراتژی داشته باشند.

از این به بعد تا زمانی که انگلیسی را برای گرامر ، واژگان و تلفظ مرور می کنید ، دانش آموزان باید به چه نکاتی توجه کنند ، خانم؟

– آزمون ورودی پایه دهم از کلاس ششم تا نهم دیکشنری مباحث درسی نخواهد داشت ، اما معمولاً خیلی دشوار نیست. دانش آموزان باید واژه های رایج و دسته بندی های آنها را در موضوعات آشنا مانند زندگی شهری / روستایی ، آلودگی ، بلایای طبیعی و غیره که آموخته اند تسلط داشته باشند.

از نظر تلفظ ، دانش آموزان باید چگونگی خواندن کلماتی را که به _ed یا _s / _es ختم می شوند تسلط داشته باشند ، که معمولاً از آنها سال می شود قوانین استرس را با توصیه های آموخته شده تسلط دهید ، به عنوان مثال ، استرس اغلب از هجای دوم از آخر کلمات حاوی انتهای _tion ، _ic ، _sion می افتد … سیستم دانش آوایی و تلفظ در قسمت نزدیکتر به 1 از هر واحد دروس کتابهای درسی به انگلیسی 6 ، 7 ، 8 ، 9 در واقع برای پاسخگویی به شرایط آزمون کافی است.

در مورد دستور زبان ، معلم دانش آموزان را به یادداشت برداری و بررسی در موضوعات راهنمایی می کند: هماهنگی بین فاعل و فعل ، زمان فعل ، جمله منفعل ، جمله اعلانی ، انواع بندها … و ساختارها. ساختارهایی مانند “S + + + + V_ing” / “S + پیشنهاد می کند + SB (باید) ST را انجام دهد” … برای اطمینان باید آنها را مرور کنید.

هنگام تمرین اشتباهات را مرور کنید

برای نوع خواندن – درک ، دانش آموزان باید آماده شوند و چگونه باید نتیجه بگیرند؟

– خواندن – درک مطلب معمولاً از 2 نوع درس تشکیل شده است ، دانش آموزان باید رویکرد متفاوتی داشته باشند: نوع مطالعه پر از س studentsالاتی است که دانش آموزان برای آنها پاسخ انتخاب می کنند: تکنیک مورد استفاده عمدتا اسکیمینگ (اسکیمینگ برای گرفتن ایده) است. اصلی) و اسکن (خواندن برای اطلاعات خاص). دانش آموزان باید کلمات کلیدی س identifyال را شناسایی کنند ، سپس کلمات کلیدی درس را اسکن کنند ، جملات حاوی کلمات کلیدی را با دقت بخوانند (در بعضی موارد ممکن است جمله قبل یا جمله بعد از جمله حاوی کلمه کلیدی باشد) ، و سپس کلمات کلیدی را شناسایی کنند. کدام یک از پاسخ های A ، B ، C یا D مناسب ترین است؟

به صورت خواندن بخشهای با خالی در این دوره ، دانشجویان پاسخ را برای پر کردن انتخاب می كنند: دانش آموزان باید مقاله را با دقت بخوانند ، به موقعیت جلو و پشت علامت “…” توجه كنند تا جواب مناسب را انتخاب كنند. مقاله هنگام انتخاب دقیق تر بسیار منطقی است.

دانش آموزان کلاس 9 دبیرستان Thang Long یک آزمون ساختگی آنلاین برای ارزیابی توانایی های خود و آموزش روانشناسی قبل از آزمون صبح 28 مه برگزار می کنند.

در طول این دو سرعت ، آیا دانش آموزان باید روی تمرین امتحانات انگلیسی با چند گزینه تمرکز کنند؟

– مطمئناً در این مدت دانش آموزان نیز س manyالات زیادی را با انتخاب های زیاد مطرح کردند. هنگام تصحیح مشکلات ، معمولاً از دانش آموزان خواسته می شود که برای اصلاح اشتباهات خود از قلم قرمز استفاده کنند. آنها باید وقت بگذارند تا بررسی خطاها را در اولویت قرار دهند و آنها را تجزیه و تحلیل کنند تا تکرار نشوند. این روش در حال حاضر م effectiveثرترین روش برای آموزش است.

در دبیرستان Thang Long ، یکی از 5 مدرسه معمولی در بخش آموزش و پرورش هانوی ، معلمان اغلب از ابزارهای بازنگری آنلاین مانند Quizizz یا ایجاد سوالات چند گزینه ای استفاده می کنند.انتخاب شورای وزیران. فرم ها ، فرم های Google ، Classroom Shub … در موضوعاتی که به سطوح از مقدماتی تا پیشرفته تقسیم می شوند. یا یک امتحان کلاس 10 کامل برای دانش آموزان انجام داده و آنها را سازگار می کند. مزیت این است که دانش آموزان می توانند برای تعمیق دانش خود این مباحث را بارها تکرار کنند.

آیا هنگام شرکت در یک آزمون انگلیسی ، آیا دانش آموزان باید از ابتدا تا انتها نوبت بگیرند؟

– این که هر دانش آموز ابتدا با کدام نوع آزمون شروع کند به عهده هر دانش آموز است ، بنابراین شرکت در آزمون جذاب تر و استرس زا خواهد بود. با این حال ، واقعیت نشان می دهد که درصد دانش آموزانی که فرم غلطی با معنای مخالف درست می کنند ، بیشتر از بیشتر است ، اغلب به این دلیل که عصبی هستند و ابتدای مقاله را با دقت نمی خوانند. در این صورت ، ابتدا جملات این نوع را بسازید در حالی که ذهن شما روشن است.

س questionsالات ترفندی معمولاً درصد کمی از س upال را تشکیل می دهند ، دانش آموزان باید برای اطمینان از “نتیجه” جملات “اساسی” را دوباره علامت گذاری و اولویت بندی کنند ، سپس زمان بازگشت را به عقب انداختن بیشتر محاسبه می کنند. دانش آموزان نباید بیش از حد روی 1-2 جمله دشوار تمرکز کنند تا جملات باقیمانده را با “نمره گذاری” کنار بگذارند.

س questionsالات دشواری که می توانید تا آخرین لحظه به آنها نگاه کنید ، سپس پاسخ نهایی را پر کنید. و یک نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که شما باید آزمون خود را به پایان برسانید تا فرصتی برای نمره داشته باشید ، سوالات خالی را رها نکنید.

با آرزوی سلامتی ، اطمینان و عملکرد خوب در آزمون پیش رو برای دانشجویان عزیز!

متشکرم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *