خط دوم مترو Nhon


هبامداد 5 فوریه 2021 قطار دوم مترو وارد بندر هایفونگ شد

هیئت مدیره راه آهن شهر هانوی (MRB) خبر داد که در 5 فوریه 2021 ، دومین قطار مترو به بندر های فونگ رسید. پس از لنگر انداختن ، قطار با کامیون سنگین به منطقه Depot Nhon (هانوی) منتقل خواهد شد. در اینجا واگن ها بر روی ریل به منطقه جمع آوری می شوند تا قبل از بهره برداری رسمی مونتاژ و آزمایش شوند.

8 قطار دیگر در خط 3 در فرانسه تولید می شوند. انتظار می رود حمل و نقل قطارهای باقیمانده در ژوئیه 2021 به پایان برسد. قطار مترو با موضوع “سفر سبز” طراحی شده است ، شامل سه رنگ سبز ، صورتی ، قرمز و سفید. صادرات آلستوم (جمهوری فرانسه) مخصوص خط راه آهن شهری (UMRT) № 3 ، بخش Nhon – ایستگاه هانوی. قسمت اول قطار با نماد Khue Van Cac مارک تجاری منحصر به فردی از پایتخت ایجاد می کند. این پروژه از 10 قطار برای کار مداوم در خط راه آهن با یک سنج استاندارد (1435 میلی متر) استفاده خواهد کرد ، بدنه از مواد مناسب استفاده می کند. سوزن آلومینیومی با وزن سبک ، عمر طولانی ، سازگار با محیط زیست قطار مطابق آخرین استانداردهای اروپا با سبک لوکس ، مدرن ، کاملاً مجهز و تحقیق شده برای پاسخگویی به نیاز ویتنامی ها ساخته شده است.این قطار یکی از مدرن ترین محصولات آلستوم است ، کاملاً مجهز به امکانات رفاهی مانند: تهویه مطبوع ، تهویه ، سیستم رادیویی مسافری ، سیستم دوربین ، سیستم تشخیص دود و آتش مستقل ، چراغ LED به طور خودکار نور را متناسب با آن تنظیم می کند مناسب برای ورود به گذرگاه زیرزمینی … فضای داخلی قطار با رنگ های روشن و چراغ های LED سفید همیشه احساس احساس اثیری ، راحتی و راحتی مسافران را هنگام حضور در هواپیما ایجاد می کنند.
پیکربندی هر قطار شامل 4 واگن است (2 واگن با کابین ، 1 واگن با موتور و 1 تریلر)

به طور خاص ، قطار از یک راه حل سیگنالینگ CBTC (کنترل قطار مبتنی بر ارتباط) به نام URBALIS استفاده می کند ، که بهترین راه حل آلستوم با مزایایی از جمله: بهینه سازی ایمنی ؛ و اطمینان حاصل شود که ارائه خدمات به مسافران قطع نشده است. پیکربندی هر قطار شامل 4 واگن (2 واگن موتوری با کابین ، 1 واگن با موتور و 1 تریلر) ، با 3 واگن / 4 واگن با استفاده از موتور 3 فاز AC ، کشنده فنر نصب شده هوا برای افزایش قابلیت اطمینان عملیاتی است. این قطار قادر به حمل 944-1124 نفر در قطار است ، تراکم آن در حدود 6.6 – 8 نفر در متر مربع است و با سرعت تجاری 35 کیلومتر در ساعت ، سرعت طراحی 80 کیلومتر در ساعت کار می کند. قطار از کشش ولتاژ پایین استفاده می کند DC 750VDC برای مسیر سوم با ساخت و ساز جمع و جور ، ساده ، جامد ، ساخت کم ، هزینه نصب و نگهداری ، زیبایی شهری را تضمین می کند. سیستم ترمز مجهز به عملکرد ترمز احیا کننده برای کاهش مصرف انرژی و کمک به کاهش هزینه های نگهداری است. این قطار از کف کم برخوردار است ، بنابراین سوار و پیاده روی مسافران بسیار مناسب است ، به ویژه مسافران دارای چمدان یا مجبور به سفر با ویلچر. همچنین مناطق دارای اولویت برای معلولین و مکانهایی برای بزرگسالان ، زنان و کودکان در نظر گرفته شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *