حفظ عروق صاف

[ad_1]

تصویر

در شیوع قبلی ، Covid-19 به طور مستقیم فقط حمل و نقل مسافر را تحت تأثیر قرار می داد ، در حالی که بخش حمل و نقل به لطف اقدامات موثر برای جلوگیری و کنترل بیماری های شرکت ها حفظ شد. حتی بسیاری از بنگاه های اقتصادی ، به لطف تحول در روش های تولید و تجارت از حمل و نقل افراد به حمل کالا ، برای زنده ماندن بسیار مناسب با شرایط جدید سازگار شده اند.

با این حال ، در آخرین شیوع Covid-19 ، به ویژه در شهر هوشی مین و استان های جنوبی ، شاهد ویرانی وحشتناک این بیماری در فعالیت های حمل و نقل هستیم. تعدادی از استان ها و شهرهای جنوبی برای جلوگیری از همه گیری ، فاصله اجتماعی را اجرا می کنند. اقدامات سختگیرانه پیشگیری و کنترل بیماری ، به ویژه در آزمایشات Covid-19 ، و همچنین استفاده از 14 روز انزوا متمرکز برای تیم راننده ، در تعدادی از شهرک ها اجرا شده است. برای اولین بار ، حمل و نقل کالا پس از متوقف شدن توسط Covid-19 در معرض خطر است و تیم راننده شروع به نشان دادن علائم کمبود ، حتی در بعضی از نقاط کمبود جدی به دلیل انزوا و سیاست های پیشگیری از اپیدمی می کند. می توان گفت که خطرات Covid-19 این بار برای صنعت حمل و نقل جدی ترین است. همانطور که تیم راننده ناکافی است ، حمل و نقل کالا متوقف می شود ، خطر کمبود مواد اولیه و سوخت برای کارخانه ها و شرکت ها. کمبود مواد غذایی ، مواد غذایی ، نیاز به نیازهای مردم برای مصرف ، برچسب پول خواهد بود. در نتیجه ، تعدادی از عواقب دیگر نیز می تواند رخ دهد. در مواجهه با این وضعیت ، وزارت حمل و نقل مجموعه ای از جلسات را با شهرک های جنوبی ، با نمایندگان انجمن های حمل و نقل و شرکت ها با رئیس وزارت حمل و نقل ترتیب داد تا راه حل هایی برای غلبه بر مشکلات و موانع فعالیت های حمل و نقل ، به ویژه حمل و نقل باری ، پیدا کند. در استانهای جنوبی و پس از جلسات پرتنش ، سرانجام وزارت حمل و نقل و اسکان راه حل های بهینه برای حذف فعالیت های حمل و نقل را یافته است. طرحی برای ساماندهی حرکت وسایل نقلیه در استان های جنوبی با 7 کانال تصویب شده است. اگرچه به تازگی به بهره برداری رسیده است و مشخص نیست که بررسی این 7 جریان دقیق چقدر موثر است ، اما بسیاری از رانندگان در مورد مسیر پیش رو تا حدودی اطمینان می یابند. دیگر “جستجوی” برای یافتن راهی یا مواجهه با ترافیک در نقاط قرنطینه نیست ، 7 خط یک نقشه موثر برای کمک به رانندگان برای یافتن راحت ترین مسیر برای سفر خواهد بود. بنابراین ، محموله های کالاها و مواد غذایی نیز مسیر نرم و سریع تری دارند که باید به زودی به استان های جنوبی تحویل داده شود ، به ویژه به شهرک هایی که برای جلوگیری از همه گیری ، انزوای اجتماعی را اعمال می کنند. به محض اینکه وضعیت اپیدمی در بسیاری از شهرک ها علائم توسعه پیچیده ای را نشان داد ، این شهر 22 ایستگاه بازرسی قرنطینه را در مسیرهای ورودی منتهی به پایتخت مستقر کرد. سرمایه برای ایجاد قویترین و ایمن ترین سپرهایی که از هانوی در برابر نفوذ بیماری ها محافظت می کند. به خصوص در این 22 نقطه قرنطینه این است که اگرچه کار قرنطینه سخت و سختگیرانه اجرا می شود ، اما ترافیک همچنان تضمین شده است. تحویل هنوز آرام است ، کار اتوبوس ها هموار است. فقط موارد پرخطر بیماری باید ذخیره و مورد بازرسی قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که اتوبوس ها در امن ترین وضعیت به سفر خود در داخل شهر ادامه می دهند. رویکرد هانوی نمونه ای نمونه از کار قرنطینه در زمینه حمل و نقل است که بسیاری از استان ها و شهرها می توانند در آینده نزدیک آن را مطالعه و استفاده کنند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *