جهت گیری شغلی 4.0 برای دانش آموزان

[ad_1]

آقا ، آموزش STEM در مدارس از طریق دروس برای شکل دادن به شایستگی دانش آموزان چگونه است؟– STEM گروه بسیار مهمی از علوم ، فناوری و ریاضیات در توسعه کشورها ، مبتنی بر فن آوری های دیجیتال و تحول دیجیتال است. در داخل مدرسه ، STEM نوعی فعال از آموزش بین رشته ای در علوم ، مهندسی و ریاضیات است ، به طوری که دانش آموزان می توانند شایستگی ها را توسعه دهند و دانش را در عمل به کار گیرند. در یک سطح بالاتر ، تحصیلات STEM برای دانشجویان شغل مدار است ، به طوری که وقتی آنها فارغ التحصیل می شوند ، می توانند در عصر دیجیتال امروز به زمینه های شغلی دسترسی پیدا کنند. مبحث 2018 و برنامه موضوعی ، بخشنامه 32 و نامه رسمی 3089 / BGDĐT-GDTrH وزارت آموزش و پرورش ، از STEM در هر موضوع ، جهت گیری آموزش علوم طبیعی در دروس STEM ، تجربه در STEM ، علوم تحقیق نام می برد. فعالیت های با تجربه STEM ارتباط بین دانش مدرسه با مشکلات عملی ، اتصال تولید با تجارت ، تحقیق برای دانش آموزان برای ایجاد محصولات جدید برای جامعه است. در عین حال ، این فعالیت به دانشجویان توانایی تحقیق ، طراحی تکنیک ها ، استفاده از دانش در عمل را نیز می آموزد ، بنابراین برای آنها شایستگی ها ، جهت گیری شغلی و شروع جوانه زنی را ایجاد می کند.هنگامی که دانش آموزان آموزش STEM می بینند ، دانشجویان برای نزدیک شدن به انقلاب 4.0 چه ویژگی ها و شایستگی هایی را ایجاد می کنند؟– ما از طریق راه حل های آموزشی STEM ، دروس STEM تحقیق و ایجاد گروهی از شایستگی ها را برای آموزش دانش آموزان در موضوعات STEM ایجاد کردیم. ما سیستم عامل های دیجیتال ، نرم افزار سیستم های دیجیتال و فناوری های دیجیتال را معرفی کرده ایم تا دانش آموزان بتوانند به یکدیگر متصل شوند و به طور خودکار وسایل نقلیه و تجهیزات را رانندگی کنند. در عین حال ، این اصول همیشه مربوط به درس ها و فن آوری های رایانه با تلفیق بسیار قوی در زمینه دیجیتال است. همراه با این ، با استفاده از فن آوری های دیجیتال ، سیستم عامل های دیجیتال برای دانش آموزان برای یادگیری دروس STEM در فیزیک ، ریاضیات ، زیست شناسی ، شیمی برای جمع آوری ، پردازش اطلاعات ، ساخت مدل ها و شبیه سازی. فرآیندهای پدیده ای که در طبیعت رخ می دهد. بنابراین ، در داخل مدرسه ، دانش آموزان از طریق درس های STEM فرصت های یکپارچه ای برای فناوری دیجیتال ، تحول دیجیتال دارند. بر اساس فناوری دیجیتال ، دانش آموزان می توانند ایده های خلاقانه ارائه دهند ، سپس محصولات و نرم افزارهای مفید فناوری را پیاده سازی ، تجربه و پیاده سازی کنند. سومین ظرفیت این است که در یک محیط مشترک با دسترسی بین پلتفرمی ، از منابع مالی گرفته تا افراد و فناوری ، ایده های بدوی را به محصولاتی تبدیل کنیم که بتوانند نیازهای زندگی را برآورده کنند. .
مجموعه کتاب های “آموزش بنیادی در مدارس”.

آزمایشگاه STEM – مدل آینده تدریسشرکت سهامی عام انتشارات نشر در ویتنام انتشارات آموزش و پرورش به تازگی کتاب STEM آموزش در دبیرستان ها را ارائه داده است. به عنوان یکی از اعضای این پروژه ، می گویید این مجموعه چگونه به دانش آموزان کمک می کند STEM را یاد بگیرند؟– کتاب های آموزش STEM در دبیرستان ها (کلاس های 1 تا 12) از سال 2018 تاکنون محصول یک گروه بیش از 10 نفره است که دروس STEM را در برنامه آموزش دبیرستان ادغام می کند. هر مجموعه کتاب شامل 5-6 عنوان برای کمک به معلمان در همه موضوعات و سازماندهی دانش آموزان برای استفاده از موضوعات STEM برای ارتقا creativity خلاقیت ، کار در یک محیط دیجیتالی ، همکاری و ایجاد محصول است. با کاربرد تکنولوژیکی. مجموعه این کتاب ها همچنین راه حل های فن آوری است که دانش آموزان براساس لیست حداقل تجهیزات ، مجموعه ها ، سیستم بستر نرم افزاری ، به عنوان سابقه مطالعه برای تکمیل محصولات STEM ، پایه گذاری می کنند. در حال حاضر ، شرکت انتشارات کتابهای آموزشی اولین واحد در سیستم انتشارات ویتنامی برای آموزش است که دارای یک آزمایشگاه STEM است که راه حل های فن آوری را برای آموزش از دبستان تا دبیرستان سرویس می دهد. .ویژگی های آزمایشگاه STEM در مقایسه با کلاس های درس چیست؟– آزمایشگاه STEM یا فضای STEM با روش فعلی متفاوت است. این دفتر یک موضوع دارد ، به عنوان مثال اتاق کامپیوتر ، زبان خارجی که برای تمرین علوم کامپیوتر استفاده می شود ، زبان خارجی. گروه فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی برای آزمایش در فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی استفاده می شود. ما یک آزمایشگاه STEM با 6 عملکرد طراحی می کنیم ، دانش آموزان توانایی کار در گروه ها و استفاده از سیستم عامل های نرم افزاری برای طراحی و نمونه های اولیه را دارند. به صورت دیجیتال ، دانش آموزان می توانند محصولات خود را به اشتراک بگذارند ، تولید کنند ، محصولات خود را ارائه و تبلیغ کنند. همانطور که ما این اتاق را طبق الگوی تلفیق عملکردهای آموزش STEM می سازیم ، دانش آموزان می توانند در آن ایجاد کنند و یاد بگیرند. آزمایشگاه STEM دارای ویژگی هایی است: دانش آموزان از مفهوم تا طراحی ، از طراحی تا نصب برای دیجیتالی کردن ، اتصال و اشتراک گذاری ، ارائه ، بحث برای بهبود محصولات. اگرچه این رشته بین رشته ای است (فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی و قلع) ، این آزمایشگاه امکانات و تجهیزات کافی برای ساخت مباحث آموزش STEM را دارد.ممنون آقا!



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *