برای حل اختلافات در آپارتمان ها ، مجازات های کافی کافی وجود دارد

[ad_1]

افزایش اختلافات

طبق آمار اولیه اتحادیه املاک و مستغلات ویتنام ، در حال حاضر حدود 3000 ساختمان و مجتمع مسکونی در این کشور وجود دارد که بیشتر در هانوی و شهر هوشی مین متمرکز شده اند. در هانوی ، از 845 ساختمان و مجتمع مسکونی تجاری در شهر ، 129 آپارتمان با اختلافات ، شکایات ، مشکلات احتمالی وجود دارد.

935 آپارتمان بلند در شهر هوشی مین وجود دارد و 105 آپارتمان نیز وجود دارد که در سطوح مختلف بحث برانگیز هستند که از این تعداد 9 آپارتمان دارای اختلافات شدید و پیچیده ای هستند. به طور متوسط ​​، از هر 10 ساختمان مسکونی 1 مورد بحث برانگیز است.

بررسی سمینار.

وکیل Truong An Tuan ، رئیس بخش حقوقی اتحادیه املاک و مستغلات ویتنام ، گفت که اختلاف در خانه مشکلات زیادی را شامل می شود. ساکنان معتقدند که سرمایه گذار تخلفات بسیاری از جمله موارد زیر را دارد: عدم شفافیت در درآمد و هزینه ها ، مدیریت و انتقال صندوق نگهداری ساختمان. هیچ تقسیم بندی مشخصی به مشترک وجود ندارد – مالکیت خصوصی ساختمان ، هیچ هزینه ای برای مدیریت یک منطقه خصوصی وجود ندارد. سرمایه گذار یک واحد غیرحرفه ای برای مدیریت کانکس استخدام می کند ، تعهد تهیه کتاب قرمز برای ساکنان را نقض می کند ، تحویل آپارتمان ها را به تأخیر می اندازد ، مقررات مربوط به حفاظت و کنترل آتش را نقض می کند ، پارکینگ ها را تحویل نمی دهد ، برای فروش پارکینگ ها ، بدون مراقبت از ساختمانهای مسکونی …

در حال حاضر ، مدیریت و بهره برداری از آپارتمان ها با قوانین عمومی و تخصصی مانند قانون مسکن 2014 ، قانون املاک و مستغلات 2014 ، قانون ساخت و ساز 2014 … مقررات در قوانین ، اجرای احکام و بخشنامه ها اداره می شود ، اما اختلافات هنوز وجود دارد افزایش به دلیل سرمایه گذاران که علی رغم مکانیسم تحریم به شدت مقررات را نقض می کنند.

برای مقابله با تحریم ها به اندازه کافی قوی بسازید

با تجزیه و تحلیل علت اختلاف ، وکیل نگوین مین توان ، مدیر عامل شرکت VietBuildings Co. ، Ltd. (VietBuildings) اظهار داشت که مفاد فعلی فقط نیاز به غلبه بر مشکلات را برآورده می کند. عمدتا از مدیریت و استفاده از ساختمانهای مسکونی رنج می برند.

رابطه بین استفاده و مدیریت آپارتمان ها به طور فزاینده ای پیچیده شده است. سیستم اسناد حقوقی در مقایسه با توسعه روابط اجتماعی در ساختمانها و مجتمع های مسکونی نمی تواند به موقع تدوین و تکمیل شود. از آن زمان ، آژانس های دولت محلی قادر به مداخله شدید برای جلوگیری از مشکلات اولیه بوجود آمده و در عمل نخواهند بود.

به ویژه ، بزرگترین مشكل امروز مبنای حل و فصل همه اختلافاتی است كه در قراردادهای فروش به وجود می آید. اما در واقع ، بیشتر اوقات ، هنگام خرید و فروش یک آپارتمان ، از همان ابتدا سرمایه گذار ابتکار عمل را در انعقاد قرارداد در قالب قراردادی که توسط سرمایه گذار با شرایط بسیار مطلوب تهیه شده است ، انجام داده است. در این صورت ، اگر اختلافی وجود داشته باشد ، خریدار اغلب متضرر می شود ، زیرا درک و پیش بینی خطرات و همچنین توانایی الزام سرمایه گذار برای تضمین حقوق و مزایای نام خانوادگی دشوار است.

اختلاف بر سر آپارتمان بین کارآفرینان و ساکنان بیشتر می شود. تصویر

وكیل Truong Anh Tu ، رئیس شركت حقوقی TAT ، با تقسیم همین دیدگاه ، گفت كه دلیل اصلی اختلاف این بود كه سرمایه گذار زمان را تمدید كرده و از برگزاری كنفرانس در مورد ساختمانهای مسكونی امتناع ورزیده است. برای اولین بار برای انتخاب یک هیئت مدیره عمومی ؛ مدیریت عملیات سرمایه گذاران و اپراتورها هنوز هم نقایص زیادی دارد …

در مواجهه با وضعیت فوق ، وکیل Hoang Tung ، رئیس شرکت حقوقی Trung Hoa ، گفت که برای حل این مشکل ، لازم است اسناد قانونی را اصلاح ، اصلاح و تکمیل کنید تا اختلافات اصلاح شود. ، کمبودهای موجود در مدیریت و بهره برداری از ساختمانها / مجتمع های مسکونی در سراسر کشور و تحریم های کافی برای رفع آنها وجود دارد.

علاوه بر این ، سرمایه گذار باید در مورد تمام اطلاعات مربوط به احتمال تعارضاتی مانند شرایط مالی ، انتقال وجوه ، صورت های درآمد و هزینه ، استفاده از ترازنامه شفاف باشد … در روند تبلیغات صادق باشید. گزارش و هماهنگی برای برخورد فعالانه با مشتری ، با رعایت منافع مشتری. در همان زمان ، هیئت مدیره نقش واسطه را در حل تعارض ارتقا می دهد …

پروفسور دکتر دنگ هونگ وو – معاون سابق وزیر منابع طبیعی و محیط زیست ، گفت که این موضوع باید تعدادی از نکات مربوط به اختلافات مربوط به فروش املاک و مستغلات (خرید و فروش املاک و مستغلات) را روشن کند. خانه ها روی کاغذ) . با توجه به اختلاف بین مناطق عمومی و خصوصی ، هنوز بین مالکیت سرمایه گذار پروژه و مالکیت مشترک سردرگمی وجود دارد. بنابراین لازم است بین مفهوم مالکیت مشترک و مالکیت خصوصی تمایز واضح تری ایجاد شود. با توجه به هزینه های نگهداری ، ضروری است که تحمیل معقول این هزینه نگهداری به واحد تجاری و اطمینان از مدیریت و استفاده از شفافیت و ایجاد یک سازوکار دقیق مدیریتی ضروری است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *