با رتبه بندی OCOP مقدار را افزایش دهید

[ad_1]

یکی از واحدهایی که بیشترین محصولات OCOP را در سال 2020 در منطقه Ba Vi ارزیابی و رتبه بندی کرده است ، شرکت سهامی تولید و تجارت To Tam است که در دهکده مای تری ، شهرداری وان تانگ ، به رهبری آقای لو وان واقع شده است. وزارت مالک است. آقای Le Van Bo با علاقه خاصی به آشپزی ، به ویژه غذاهای گیاهی ، به جنوب و شمال رفت تا تجربه خود را در پردازش غذاهای گیاهی بی نظیر برای تأمین نیازهای غذایی یاد بگیرد و بهبود بخشد. مهمان. پس از بیش از 12 سال کار با غذاهای گیاهی ، از زمان افتتاح یک فروشگاه سلف سرویس ، آقای بو اکنون در حال توسعه تجارت خود در یک شرکت فلفل بسته است. مصرف محصولات این شرکت علاوه بر امکانات تولیدی خود در شهرداری وانگ تانگ ، دارای یک رستوران To Tam Chay در بخش La Khe ، منطقه Ha Dong و یک فروشگاه توزیع To Tam Chay در بخش Mo Lao ، منطقه Ha Dong است. Export and Trade To Tam بیش از 30 غذای گیاهی از شیرینی های گیاهی گرفته تا غذاهای برنج گیاهی و غذاهای گیاهی به بازار عرضه کرد. همه غذاها از سبزیجات ، ریشه ها و میوه های تازه تهیه می شوند ، هماهنگ با ادویه هایی مانند دانه های ادویه جات گیاهی ، روغنهای گیاهی برای ایجاد طعم های صرفه جو اما متنوع ، در عین اطمینان از مغذی بودن ، چاشنی می شوند. آقای لو وان بو به اشتراک گذاشت: غذاهای گیاهی نه تنها شام های بودایی یا روز ماه کامل سرو می کنند ، بلکه برای پاسخگویی به نیازهای بسیاری از مشتریان محبوب شده اند. در مورد مارک کالا ، آقای Le Van Bo 12 محصول را به شرکت آورد تا در ارزیابی OCOP در سال 2020 شرکت کند. محصولات عبارتند از: کیک قارچ گیاهی ، میگوی لوبیای سبز وگان ، رول های بهاری گیاهی ، وگان مرغ نازک ، رول صدف شاهی ، رول جلبک دریایی ، آب میوه ، رول قارچ با علف لیمو ، گوشت چرخ کرده گیاهی ، رول نارگیل ، رشته فرنگی کبابی ، رول ابریشم گیاهی. 12 محصول شرکت To Tam Company توسط شورای ارزیابی و رتبه بندی شهر هانوی در سال 2020 رتبه بندی و رتبه بندی شدند ، از این تعداد 9 محصول دارای 4 ستاره و 3 محصول دارای رتبه 3 بودند. آقای لو وان بو گفت ، که همراه با بهبود کیفیت محصولات ، در آینده شرکت سهامی برای تولید و تجارت “تو تم” همچنان از مزایای شبکه اجتماعی استفاده می کند و به طور فعال در نمایشگاه ها شرکت می کند. در داخل و خارج از زمینه ارتقا product محصول ، گسترش بازارهای مصرف.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *