اولین قطار در خط شماره 3 راه آهن شهر ، بخش نهون بود


صبح روز 22 ژانویه ، هیئت راه آهن شهر هانوی (MRB) اعلام کرد که در اکتبر سال 2020 ، هیئت راه آهن شهر هانوی از اولین قطار از خط راه آهن شهری ، بخش 3 ایستگاه Nhon – Ha Noi استقبال کرد. با گذراندن تست استاتیک در دپوت ، در 22 ژانویه 2021 ، قطار رسماً به مرحله قفل آزمون نورد کرد. این قطار از کشش الکتریکی ، جریان مستقیم 750VDC از ریل سوم استفاده می کند. برخلاف منبع تغذیه هوایی ، که توسط یک سیستم ستون / برج در امتداد مسیر به حالت تعلیق درآمده یا به دیگر سازه های راه آهن متصل است ، منبع تغذیه 3 راه آهن هم کارآیی و هم زیبایی را به شهر می آورد. این قطار با استفاده از میله انتقال موسوم به “پایه تماس” از مسیر سوم برق دریافت می کند. در طول این رویداد مهم ، قطار در بیکار توسط راننده مصطفی مژکونه از آلستوم کار خواهد کرد. آقای Mustapha Mdjkoune گفت: “افتخار بزرگی برای من است که اولین کسی هستم که قطار را در بخش Nhon ، بخش Nhon – ایستگاه هانوی راه اندازی می کند. قبل از بازگشت به ویتنام ، قطار دقیق ترین آزمایشات را در فرانسه پشت سر گذاشت. ما برای دستیابی به بهترین نتیجه به طور مداوم به آزمایش ادامه می دهیم. “قطار مطابق آخرین استانداردهای اروپا طراحی شده است که توسط آلستوم در فرانسه ساخته شده است و دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم با طول عمر بالا است و برای آزمایش شده است. برای پاسخگویی به نیازهای ویتنامی. این قطار با رنگ های سبز ، صورتی ، قرمز و سفید با نشان Khue Van Cac رنگ آمیزی شده و نشان مشخصی از هانوی را ایجاد می کند. پیکربندی هر قطار شامل 4 واگن (2 واگن موتوری با کابین ، 1 واگن و 1 واگن یدک کش) است که توانایی انتقال 944-1124 نفر / قطار را دارد ، با تراکم حدود 6.6-8 نفر در متر مربع و با سرعت تجاری کار می کند 37 کیلومتر در ساعت ، سرعت طراحی 80 کیلومتر در ساعت.چند عکس از خبرنگاران اقتصادی و شهری در صبح 22 ژانویه



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *