اولویت سبد سرمایه گذاری ، جریان سرمایه انعطاف پذیر


تمرکز برای زیرساخت های حمل و نقل چارچوب

سیستم زیرساخت حمل و نقل هانوی به شدت متراکم است. علاوه بر بسیاری از دلایل مانند شهرنشینی سریع ، جمعیت زیاد و افزایش سریع تعداد وسایل نقلیه شخصی … فقدان چارچوب جامع زیرساخت های حمل و نقل مانع اصلی توسعه است. اقتصادی – اجتماعی پایتخت. چارچوب حمل و نقل هانوی ، از جمله جاده های حلقوی ، بزرگراه های شعاعی ، بین منطقه. گره های اصلی ترافیک ایستا و راه آهن شهری در شکل گیری کل سیستم زیرساخت های حمل و نقل شهر نقش دارند.
جاده کمربندی 3 ، بخش طولانی Thang – پل مای دیچ. عکس: Pham Hung

مثالها عبارتند از: مسیرهای کمربند: 2؛ 2.5 3؛ 3.5 4 و 5 مهمترین م meetingلفه های پاسخگویی به نیازهای ترافیک داخلی و حمل و نقل در هانوی در نظر گرفته شده اند. یا ایستگاه های اتوبوس بین شهری ؛ پارکینگ های زیرزمینی ، شناور و مرتفع در گروه ترافیک ساکن قرار دارند ، اما مرکزی برای دریافت و توزیع تعداد زیادی سفر به داخل و خارج از شهر هستند. خطوط راه آهن شهری نیز به عنوان م trafficلفه ای از ترافیک فریم در نظر گرفته می شود ، زیرا با سیستم و زیرساخت سیگنالینگ جداگانه ارائه می شود حجم تراکم سفر آن صدها برابر بیشتر از اتوبوس ها ، “منبع” مستقیم و دفعات کار سایر روش های حمل و نقل عمومی است.

با تعیین اهمیت سیستم زیرساخت حمل و نقل چارچوب ، در برنامه میان مدت برای سرمایه گذاری عمومی برای دوره 2021 – 2025 ، هانوی 8 گروه را با 45 اثر فهرست کرده است. شامل: 6 پروژه راه آهن شهری ؛ 7 پروژه جاده کمربندی ؛ 9 پل که از رودخانه سرخ و رودخانه Duong عبور می کنند. 5 پروژه در بزرگراه ملی ؛ 7 پروژه راه بین منطقه ای ؛ 5 کار برای کاهش از دست دادن ترافیک. 8 پروژه برای بازسازی و ارتقا تقاطع های اصلی. این لیست انتخاب ها و اولویت های معقول هانوی در روند سرمایه گذاری ، به روزرسانی و توسعه سیستم زیرساخت حمل و نقل را نشان می دهد. تمرکز بر روی تکمیل پروژه ها و کارهای اصلی حمل و نقل ، شکل دادن به کل شبکه. به عبارت دیگر ، شهر با انتخاب اولویت استفاده از سرمایه قابل تحقق نسبت به بودجه و وام ODA ، کار مورد نظر خود را انتخاب کرده است. این انتخاب برای به حداکثر رساندن کارایی هر دلار هزینه شده در زیرساخت های حمل و نقل منطقی و ضروری است. هشت راه حل مرکزیعلاوه بر اولویت بندی سرمایه گذاری ، تماس ، مدیریت و استفاده از سرمایه برای زیرساخت های حمل و نقل نیز باید متمرکز شود. برای دستیابی به کارایی عملی می توان آن را در 8 گروه از راه حل های خاص خلاصه کرد. اول ، از منابع به طور منطقی استفاده کنید ، روی تمرکز سرمایه گذاری کنید و در عین حال هوشمندانه روش های ایمن حمل و نقل را توسعه دهید. مطابق با شرایط واقعی شهر ، از امکان سنجی اطمینان حاصل کنید. دوم ، تعیین مسئولیت سرمایه گذاری ها و هماهنگی همزمان پیشرفت سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل بین شهر هانوی و استان های مرکزی و همسایه در جهت: وزارت حمل و نقل سرمایه گذاری و مدیریت می کند ، در مسیرهای ترافیکی بین منطقه ای سرمایه گذاری می کند. هانوی و استانهای همجوار برای سرمایه گذاری در پروژه های تحت مدیریت خود. در آن هانوی باید ارتباط جاده ای بین پایتخت و استانهای همسایه را در اولویت قرار دهد. سوم ، ادامه بهبود مقررات تدارکات شهری ، عدم تمرکز مدیریت ، سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل و سازوکارها و سیاست های مدیریت و استفاده از سرمایه. برای کاهش فشار بر بودجه شهر ، تمرکززدایی برای مناطقی با منابع بزرگ درآمد لازم است که بتوانند مدیریت سرمایه گذاری مناسبی را برای سرمایه گذاری فعال سازماندهی کنند. تمرکز این شهر بر سرمایه گذاری در جاده ها ، اتصال مناطق و راه آهن شهری است. اولویت دادن به تخصیص سرمایه بودجه برای جاده ها در حمایت از شهرک هایی که با مشکل روبرو هستند. اختصاص سرمایه کافی برای برنامه ریزی پروژه به عنوان مبنای اجرای پروژه های سرمایه گذاری چهار بازنگری در صندوق مسکن و زمین پس از بازآرایی ستاد واحدها و آژانس ها و ذخایر زمینی که قبلاً برنامه ریزی شده بود. طرحی برای تهیه زمین متقابل برای پروژه های سرمایه گذاری در قالب BT به منظور توسعه فعال برنامه ای برای سازماندهی حراج برای ایجاد درآمد مطابق با مقررات. با اختصاص مناطقی برای برنامه ریزی فعال و سازماندهی مزایده های زمین در دو طرف جاده های باز جدید برای سرمایه گذاری مجدد در شهرک ها ، وارد بازی کامل شوید و از منابع محلی بهترین استفاده را ببرید.
توسعه سازوکار سرمایه گذاری به صورت TOD برای بهره برداری از صندوق زمین در ایستگاه های خطوط راه آهن شهری ، ایجاد منابع سرمایه گذاری سرمایه گذاری ، مدیریت ، بهره برداری و بهره برداری از خطوط راه آهن شهری. سازماندهی اجرای م effectiveثر قطعنامه Q 115/2020 / QH14 شورای ملی 19 ژوئن 2020 در مورد آزمایش تعدادی از مکانیسم ها و سیاست های خاص بودجه ای و بودجه ای برای هانوی و بر اساس این وزارتخانه اجرای پیشنهاد برای تکمیل ، به روز رسانی و تکمیل قانون سرمایه پنجم ، ادامه بهبود مقررات ، رویه ها ، مکانیزم ها و سیاست های تقویت طراحی سایت ؛ ترتیب انعطاف پذیر ، توزیع سرمایه و پرداخت هزینه های تخلیه سایت در هنگام اجرای پروژه ها. ششم ، ادامه اصلاح مقررات سرمایه گذاری و رویه های اداری ، حذف رویه های نامناسب اداری و ساده سازی فرآیند پردازش اداری برای اطمینان از سازگاری. و کارایی در سازمان مجری در همان زمان ، ایجاد دولت الکترونیکی ، یک مرکز خدمات مدیریت دولتی را تشویق کنید … برای ایجاد یک فضای سرمایه گذاری باز ، شفاف و پایدار ، هفت نفر همچنان به بهبود نقش و کارایی عملیات چین ادامه می دهند. تجارت و مرکز گردشگری برای ارتقا investment سرمایه گذاری. صندوق سرمایه گذاری توسعه شهری خواستار سرمایه گذاری ، جذب منابع سرمایه گذاری برای بخش حمل و نقل است. تقویت همکاری با م institutionsسسات مالی ، سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای معرفی و جذب منابع سرمایه گذاری برای بخش حمل و نقل. هشتم ، تقویت بازرسی و نظارت بر مدیریت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری برای بهبود ظرفیت نهادهای درگیر در روند سرمایه گذاری ساخت و ساز ، اطمینان از کارآیی و همچنین به موقع بودن ویرایش وجود.

کل سرمایه گذاری برآورد شده (به استثنای پروژه های سرمایه گذاری شده توسط وزارت حمل و نقل و کارهای انجام شده در قالب قراردادهای جاری برای BT) 280.990 میلیارد VND است. تقاضا برای سرمایه گذاری برای دوره 2021 – 2025 170 571 میلیارد VND است که پیش بینی می شود بودجه شهر با 139 427 میلیارد VND مطابقت داشته باشد. وام ODA 31144 میلیارد دونگ است. (مین توونگ)



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *