اندازه گیری اثربخشی

[ad_1]

مراحل اداری را برای افراد در کمیته مردمی گروه دای مو ، منطقه نام تو لیم ترتیب دهید. عکس: Pham Hung.

می توان گفت که در سالهای اخیر ، هانوی با شعار “پذیرش رضایت م enterpriseسسه به عنوان معیار کارایی” ، یک سری روشهای اداری (TTHC) را بررسی و کاهش داده است. تا در اجرای یک سیستم خدمات عمومی در سطح 3 و 4 به سطح بخش و کمون پیشگام شود. از این طریق ، نه تنها به افراد و مشاغل کمک می کند تا اجرای رویه های اداری را تسهیل کنند ، بلکه توانایی مدیریت سریع و علمی و مدیریت دولت محلی را نیز بهبود می بخشد. راه حل های زیادی نیز از طریق بهبود امکانات ، افزایش کاربرد فناوری های اطلاعاتی ، تقویت تقویت بازرسی ها ، تشدید مدیریت خدمات عمومی … توسط شهرستان اجرا شده است ، به ویژه هر ساله شهر ساماندهی می شود. نظرسنجی ترتیب دهید ، میزان رضایت مردم و مشاغل را در بخشها ، آژانسهای هم سطح ، مناطق ، شهرها بسنجید در سطح پایه ، این فعالیت با توجه به ویژگی های هر واحد نیز انجام می شود. نظرسنجی ، اندازه گیری عملی و همچنین ارزیابی سالانه شاخص اصلاحات اداری منابع مهم اطلاعاتی برای کمک به آژانس ها و واحدها برای درک وضعیت فعلی خود هستند و به زودی راه حل هایی برای غلبه بر آنها دارند. کت و شلوار.

هانوی همچنین شاخص عملکرد دولت و اداره عمومی (PAPI) را ابزاری برای کمک به نظارت و پایش کار دولت شهر در همه سطوح می داند. ایجاد طرح هایی برای بهبود ، بهبود مدیریت و قابلیت های عملیاتی. با این حال ، برای برخی از شاخص های م componentلفه ، اثر مورد انتظار نبود. این واقعیت که این شهر نظرسنجی در مورد میزان رضایتمندی افراد و مشاغل را بدون توجه به ارزیابی سایر سازمان ها افزایش خواهد داد ، همچنین راهی برای ارتقا اثربخشی اصلاحات اداری در واحدها است. در سال 2021 ، این شهر برنامه هایی را برای بازرسی خدمات عمومی صادر کرد ، و این امر موجب تشدید نظم و انضباط شد. بازرسی ، تأیید و نظارت منظم بر نظم و انضباط اداری به صورت بازرسی های برنامه ریزی نشده و اعلام نشده برای یادآوری و اصلاح فوری تخلفات ، در صورت وجود ، مورد استفاده قرار می گیرد. این مبنایی برای ارزیابی خود واحدها ، تعیین شاخص های PAR خود و همچنین سنجش میزان رضایت افراد و مشاغل خواهد بود. متنوع کردن اشکال اطلاعات و تبلیغات ، تمرکز بر اشکال اساسی اطلاعات نزدیک ، مستقیماً به افراد ، سازمانها ، فرمهایی که علاقه مند به تعداد زیادی از افراد برای دسترسی و تعامل با آنها هستند (وب سایتها ، شبکه های اجتماعی …) در بررسی ها ، نظرسنجی ها نیز راهی ضروری برای بدست آوردن دقیق ترین ارقام است. بهبود درک افکار ، آرزوها ، پیشنهادات برای تأمل ، میزان رضایت مردم و مشاغل از خدمات مقامات در تمام سطوح نیز کانال مهمی برای سنجش کارایی و ارتقا این واقعیت است که اصلاح اداری موضوع “هزینه کردن” نیست. پول بیش از حد “، او فقط به رئیس عزم و مشارکت فعال کارمندان دولت ، ساده سازی سرمایه نیاز دارد. خدمات ، بهبود کیفیت خدمات کاملاً در دسترس است. پس از بررسی ها ، اندازه گیری ها ، نتایج نه تنها زیبایی رتبه بندی را نشان می دهد ، بلکه نقاط ضعف را نیز نشان می دهد ، به طوری که واحدها فوراً برطرف می شوند ، به طوری که تفاوت بین تعیین و اجرا با حرکت همه کارکنان پر می شود می دانند که عامل “رضایت و تجارت “این معیار است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *